آخرین عناوین

جمعه 31 خرداد 1398-11:41 کد خبر:67677

فرمانده انتظامی عباس آباد خبر داد:

دستگیری نفر از اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد

فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری ۱۷ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  حسین عبدی با اشاره به دستگیری اعضای شرکت هرمی در شهرستان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در این شهرستان اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

عبدی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی متهمان را که به صورت گسترده ای در این شهرستان فعالیت داشتند، دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف سیستم های رایانه ای، جزوات و کتاب های آموزشی در بازرسی از محل فعالیت این افراد، افزود: اعضا و سرشاخه های اصلی این باند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه‌های هرمی، با استفاده از شیوه‌های روان‌شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه‌های خود ترغیب می‌کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه، وعده‌ی سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست: از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به‌ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :