آخرین عناوین

جمعه 20 ارديبهشت 1398-23:33 کد خبر:67346

آقای استاندار:فرمانداری ساری را دریاب:

آغاز فرایند انتخابات مجلس با صندلی خالی معاون سیاسی در مرکز استان

پس از گذشت ۶ ماه از انتصاب معاون سیاسی  فرمانداری مرکز استان به عنوان فرماندار بابلسر، صندلی معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری همچنان خالی است.


به گزارش خزرتیترخبر، اسماعیل حسن زاده معاون سابق سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری  در آذرماه سال ۹۷ به عنوان فرماندار شهرستان بابلسر منصوب شد.

اکنون پس از گذشت ۶ ماه از انتصاب ایشان به عنوان فرماندار بابلسر  صندلی معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری خالی بوده و فردی برای این پست از سوی فرماندار ساری انتخاب نشده است.

با توجه به اینکه ستاد انتخابات کشور برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد و تاریخ ۹۸/۲/۱۰ ؛ اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور اعلام شد اما هنوز پست معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری که برنامه ریزی ، برگزاری و نظارت بر انتخابات عمومی در شهرستان را برعهده دارد خالی است.

حال باید دید فرماندار مرکز استان چی کسی را بر مسند پست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ساری که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش دارد انتخاب خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :