آخرین عناوین

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398-11:13 کد خبر:67313

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

جاده‌های شمال زیر بار ترافیک پایان هفته می‌رود/آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال آغاز می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ورودی در محورهای مازندران هستیم که پیش‌بینی ما این است در ماه مبارک رمضان با توجه به روزه‌داری کاهش یابد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از ظهر امروز در محورهای شمال، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به مساعد شدن شرایط جوی شاهد افزایش تصادف موتورسواران هستیم، افزود: استفاده از کلاه ایمنی تا ۷۰ درصد از فوت جلوگیری کرده و همچنین سیستم روشنایی سالم موتورسیکلت مورد تاکید است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: لازم است مسافران و هم‌استانی‌ها با توجه به توصیه‌های پلیس و همچنین پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی با مشکلی مواجه نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :