آخرین عناوین

يکشنبه 1 ارديبهشت 1398-10:41 کد خبر:66963

رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس اعلام کرد:

زمان بندی یازدهمین دوره انتخابات مجلس

رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت:جدول زمان‌بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس توسط وزارت کشور تدوین و برای بررسی و تایید به شورای نگهبان ارائه شده است.


به گزارش خزرتیترخبر، محمدجواد کولیوند، رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: در خصوص تعیین زمان آغاز روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بین وزارت کشور و شورای نگهبان هماهنگی و توافق صورت گرفته است.

وی در این خصوص افزود: جدول زمان‌بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس توسط وزارت کشور تدوین و برای بررسی و تایید به شورای نگهبان ارائه شده است.

کولیوند در این خصوص تصریح کرد: براساس توافق صورت گرفته بین شورای نگهبان و وزارت کشور درباره یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هر دو این انتخابات جمعه دوم اسفند سال جاری -98- برگزار می شود.

رییس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به جدول زمانبندی برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس گفت: طبق جدول زمان‌بندی روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس از دوم خردادماه آغاز می شود.

کولیوند تاکید کرد: مقاماتی که قصد کاندیداتوری در این دوره از انتخابات را دارند باید در اولین مرحله از سمت خود استعفا دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :