آخرین عناوین

شنبه 24 فروردين 1398-9:10 کد خبر:66782

طی یک سال گذشته صورت گرفت:

انجام بیش از 9 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در امور آمل

مدیر امور آب و فاضلاب شهری آمل گفت: 9هزار و 450 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این امور طی سال گذشته انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آب و فاضلاب شهری آمل گفت: 9هزار و450 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این امور طی سال گذشته انجام شد.

علی قبادی به تشریح اقدامات این امور در سال گذشته پرداخت و افزود: در این مدت1202 انشعاب با کاربری مختلف نصب، 5 شکستگی خط انتقال برطرف، 330 مورد تاسیسات مرئی سازی و 300 انشعاب اصلاح شد.

وی، با اشاره به رفع 3هزار و 150 شکستگی اتفاقات و اتصالات شبکه توزیع در شهر آمل، تصریح کرد:197 کیلومتر شبکه توزیع در این شهر شست و شو شد.

مدیر امور آبفاشهری آمل، به تعویض 1537 کنتور خراب، 3مورد سرویس و رفع ایراد و تعویض کلرزن، 10 مورد تعمیر اساسی و بهسازی پمپ ها با هدف افزایش توان آبدهی، تعویض، تعمیر و راه اندازی 17 الکتروموتور چاه ، تابلو و تعمیرات، 280 متر محصورسازی و احداث دیوار اشاره کرد و افزود: در این مدت نسبت به  تعمیر اساسی و نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور، 21 مورد نشت یابی و شست و شوی 2 مخزن زمینی اقدام شد.

قبادی از حفر، تجهیز و بهره برداری 2 حلقه چاه، خرید زمین برای حفر یک حلقه  چاه  و بازسازی 3 حلقه چاه طی سال گذشته در آمل خبر داد.

وی، با اشاره به برگزاری مانور زلزله یگان امدادی و راه اندازی به موقع مولد برق اضطراری در راستای اهداف پدافند غیر عاملی گفت: به منظور ترویج مدیریت مصرف، برای 300دانش آموز دبیرستان غیردولتی فردوسی جلسه تدوین و برنامه ریزی الگوی مصرف آب برگزار و 100 دانش آموز مدارس مختلف از آزمایشگاه و تاسیسات آب شهر آمل بازدید کردند.

مدیرامور آبفاشهری آمل، ادامه داد: به منظور توسعه دولت الکترونیک و نیز ارایه خدمات 22 گانه شرکت به صورت غیرحضوری، کلاس آموزشی برای دفاتر پیشخوان دولت در این شهر برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :