آخرین عناوین

پنجشنبه 8 فروردين 1398-19:54 کد خبر:66597

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

استقرار جوی نسبتا پایدار تا روز شنبه در آسمان مازندران/ نفوذ سامانه بارشی از روز شنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده داریم که مقدار چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار کرد: امروز آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده داریم که مقدار چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

وی افزود: فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و روز شنبه نیز آسمان مازندران صاف تا نیمه‌ابری به‌تدریج افزایش ابر و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که از اواخر روز شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز یک‌شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: روز دوشنبه شاهد آسمانی ابری همراه با بارندگی و وزش باد هستیم.

اسدی تصریح کرد: روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در ارتفاعات استان شاهد آسمانی ابری و مه‌آلود هستیم که در مناطق سردسیر کوهستانی بارش برف داریم.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز سه‌شنبه آسمان مازندران نیمه‌ابری در برخی ساعات ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ هرچند از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود اما در برخی ساعات بارش‌های پراکنده پیش‌‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشینه دمای هوای طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری ساری با 17 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

اسدی گفت: دریای مازندران یکی دو روز آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به تغییرات فصلی لازم است مردم پیگیر آخرین وضعیت هوای استان باشند چراکه پیش‌بینی هوا در فصل بهار نسبت به سایر فصول با تغییرات همراه است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :