آخرین عناوین

سه شنبه 28 اسفند 1397-7:48 کد خبر:66471

فرماندار میاندورود خبر داد:

اراضی کشاورزی گهرباران در سیلاب غرق شدند/ تخریب یک پل در میاندورود

فرماندار میاندورود از تخریب یک پل و آبگرفتگی چندین منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بخشی از اراضی کشاورزی میاندورود گهرباران در سیلاب غرق شدند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،علی غلامیان با اشاره به طغیان رودخانه‌های این شهرستان اظهار داشت: جاده ساری-میاندورود و جاده میاندورود-نکا دچار آبگرفتگی شدید شد که توانستیم آب‌ها را به اراضی سورک و گهرباران هدایت کنیم تا محور مواصلاتی ساری به نکا جریان داشته باشد و از حجم ترافیک کاسته شود.

وی با بیان اینکه روستای زید دچار آبگرفتگی شدید شد که با تلاش نیروهای امدادی سیلاب را به‌سمت اراضی دشت‌ناز هدایت کردیم، افزود: روستای بزمین‌آباد نزدیک بود زیر آب برود که با اقدام به‌موقع توانستیم سیلاب را به اراضی کشاورزی منحرف کنیم.

فرماندار میاندورود با اشاره به مسدود شدن مقطعی چهارراه ورکلا خاطرنشان کرد: اراضی کشاورزی شهرستان میاندورود و باغات مرکبات بخش گهرباران دچار آبگرفتگی شدید شد و بخشی از این اراضی در سیلاب غرق شدند.

غلامیان از آسیب دیدن اراضی کشاورزی، باغات مرکبات و زمین‌های کشت کلزا در گهرباران خبر داد و گفت: در جریان ورود سیل به میاندورود تلاش کردیم سیلاب وارد روستاهای بخش گهرباران این شهرستان نشود.

وی از مسدود بودن راه ارتباطی روستاهای بالادست میاندورود به سمت روستای بازیارخیل و جناسم خبر داد و گفت: حدود 20 درخت در جاده بالادست میاندورود به سمت روستای جناسم شکسته شده است که نیروهای امدادی در حال برش درختان و باز کردن جاده هستند.

فرماندار میاندورود با بیان اینکه پل روستای سوربن به برارده تخریب شده است، تصریح کرد: چند منزل مسکونی در روستای بادله دچار آبگرفتگی شده که هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات به اراضی کشاورزی و خانه‌های مسکونی در دست نیست.

*احتمال افزایش تعداد مفقودی در میاندورود

غلامیان گفت: یک نفر در سیلاب روستای دارابکلا مفقود شده است که شاید یک همراه داشته باشد و تعداد مفقودی‌ها به دو نفر افزایش پیدا کند اما هنوز اطلاع دقیقی در این زمینه نداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مازندرانیم
    سه شنبه 28 اسفند 1397-9:29


    مسئولین مازندران
    واقعا برای شما متاسفم
    کاش کمی اینده نگری داشتید
    کاش کمی تحصیلات داشتید
    کاش لاقل مشاور خوبی داشتید
    ....
    کاش کمتر حرف می زدید و کمتر نمایش می دادید
    و بیشتر عمل می کردید