آخرین عناوین

دوشنبه 27 اسفند 1397-9:20 کد خبر:66440

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

تداوم شدت بارش‌ها تا پایان امروز در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بارندگی‌ها امروز کمابیش در آسمان استان همراه با وزش باد گاهی شدید ادامه دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار کرد: همان‌گونه که انتظار داشتیم از عصر روز گذشته بارندگی‌ها در آسمان مازندران شروع شده و شب گذشته نیز با تقویت این سامانه تشدید شده است به طوری‌که بیشترین بارش از شوراب سوادکوه 75، تلوک قائم‌شهر 70، ساری و بندر امیرآباد 68، بورخانی لفور سوادکوه 64 و دشت‌ناز 63 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشترین برف نیز در این مدت از اندوار آمل  با ارتفاع 48، آلاشت 40 و کیاسر و بلده 27، سیاوش‌کلای کیاسر 25 و سیاه‌بیشه 22 سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  با اشاره به اینکه بارندگی‌ها امروز کمابیش در آسمان مازندران همراه با وزش باد گاهی شدید ادامه دارد، اضافه کرد: امشب انتظار داریم از شدت بارش‌ها کاسته شود.

اسدی بیان کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در برخی ساعات بارندگی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای ابتدایی سال 98 جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران مستقر شده و شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  با بیان اینکه امروز باتوجه به افزایش دما طی روزهای گذشته شاهد کاهش دمای هوا بودیم، یادآور شد: باتوجه به بارش برف و کاهش دید لازم است رانندگان به توصیه‌ها توجه کنند.

اسدی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران نیز به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :