آخرین عناوین

پنجشنبه 23 اسفند 1397-21:44 کد خبر:66382

توصیه دلسوزانه فرمانده انتظامی مازندران به برپاکنندگان مراسم چهارشنبه‌سوری:

مراکز درمانی سوانح سوختگی آئینه عبرت استفاده کنندگان از مواد محترقه قرار گیرد

فرمانده انتظامی مازندران گفت: استفاده از مواد محترقه در چهارشنبه پایان سال پیش از هر اقدامی سری به مراکز درمانی سوانح سوختگی بزنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سیدمحمد میرفیضی درباره تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال در استان مازندران اظهار کرد: همه دغدغه‌های نیروها و همکاران ما جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به مردم در اثر استفاده از مواد محترقه است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته 132 نفر در استان مازندران به دلیل استفاده از مواد محترقه مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند، تصریح کرد: 12 نفر از این افراد و خانواده‌های آنها به دلیل شدت جراحت ناشی از انفجار مواد محترقه تجربه مناسبی نداشتند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: افرادی که بنا دارند که از مواد محترقه استفاده کنند، پیش از هر اقدامی سری به مراکز درمانی سوانح سوختگی بزنند.

وی با اعلام اینکه همه دغدغه عوامل انتظامی جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به مردم است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده 600 هزار عدد مواد محترقه در استان کشف و ضبط شده است.

میرفیضی با اشاره به سنت‌های بومی و محلی مراسم چهارشنبه آخر سال، گفت: هدف از برپایی این مراسم در گذشته ایجاد نشاط و شادابی سالم بوده است، در صورتی که برخی‌ها با استفاده از مواد خطرناک کام خانواده‌ها را در این ایام و پس از آن حتی در طول سال تلخ می‌کنند.

وی با اعلام اینکه پلیس برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در این بخش به صورت ویژه برنامه‌دارد، گفت: افراد مخل امنیت در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات میهمان پلیس هستند و با افراد خاطی مماشات نمی‌کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با اصناف قول داده شده است که از خرید و فروش مواد محترقه غیر قانونی پرهیز کنند و اندک واحدهای صنفی متخلف هم از چشم تیزبین پلیس دور نمی‌مانند.

وی با اعلام اینکه پلیس علاوه بر حفظ تامین امنیت، دغدغه حفظ بیت‌المال را هم دارد، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که اگر بنا دارند این مراسم را در سطح محلات خویش برپا کنند، نکات ایمنی را علاوه بر حفظ جان خود بلکه در حوزه اموال عمومی نظیر جلوگیری از خسارت به آسفالت شهری مد نظر داشته و از روشن کردن آتش نزدیک تیرهای برق که زمینه آتش‌سوزی گسترده را فراهم می‌کند، خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :