آخرین عناوین

يکشنبه 19 اسفند 1397-14:45 کد خبر:66303

هشدار رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران به مسئولان:

با حلواحلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود!/در تأمین گوشت مشکل داریم

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران با بیان اینکه با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود؛ گفت: مسئولان هر بار می‌گویند داریم گوشت وارد بازار می‌کنیم ولی خبری نیست که نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سیدکاظم سیداصغری‌نژاد در خصوص آخرین وضعیت بازار گوشت در مازندران اظهار کرد: ساده بگویم وضعیت بازار گوشت افتضاح است.

وی افزود: قیمت گوشت بره به کیلویی 100 هزار تومان رسیده است و قیمت گوشت گوساله 95 هزار تومان و گوسفندی هم 90 هزار تومان.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: ما در خواست دام زنده کردیم، نامه نگاری کردیم و مراتب نیاز بازار را به ورود دام زنده اعلام کردیم اما تاکنون هیچ خبری نشده است.

سیداصغرنژاد بیان کرد: برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که نزدیک به 200 تن گوشت منجمد وارد سه سردخانه ساری شده است اما نمی‌دانیم به چه دلیلی گوشت را بیرون نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی‌شود و مسئولان هر بار می‌گویند داریم گوشت وارد بازار می‌کنیم ولی خبری نیست که نیست؛ تا گوشت به بازار تزریق نشود، قیمت‌ها تعدیل نخواهد شد و بازار گوشت مرغ هم با تزریق مرغ به بازار در حال تعدیل است.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران اعلام کرد: بی شک با وضعیت موجود، برای تأمین گوشت مورد نیاز استان با مشکل مواجه خواهیم شد و اگر فکری به حال این موضوع نشود با ورود مسافران نوروزی، مشکل‌ها در این بخش بیشتر هم خواهد شد و کاهش عرضه در برابر افزایش تقاضا موجب گرالنی بیشتر گوشت در بازار خواهد شد.

سید اصغری‌نژاد از مسئولان دستگاه‌های ذیربط خواست تا با ورود جدی به این موضوع نسبت به ورود گوشت گرم و منجمد و گرم به بازار اقدام کنند تا قیمت گوشت به تعادل برسد و از تنش بیشتر در بازار گوشت جلوگیری و پیشگیری کنند.

وی ادامه داد: تنظیم بازار باید طوری باشد که گوشت دولتی و تنظیم بازاری به‌طور متناوب و مدیریت شده وارد بازار شود و شکاف میان عرضه و تقاضا را پر کند تا از افزایش قیمت جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در پایان گفت: اینکه هر بار وعده تزریق گوشت به بازار بدهیم اما خبری نشود، مشکل کمبود گوشت را حل نخواهد کرد و باید قبل از افزایش تقاضا در استان که با ورود گردشگران و مسافران نوروزی چندین برابر حال، خواهد شد؛ از تنش بیشتر این بازار ممانعت کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :