آخرین عناوین

شنبه 4 اسفند 1397-13:29 کد خبر:65993

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ادامه انسداد شبانه جاده کندوان

علیرضا قدمی گفت:جاده کندوان از امروز تا روز سه شنبه ۷ اسفند ماه از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد بسته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انسداد شبانه جاده کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: این محدودیت از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته به جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

وی افزود: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه جاده کندوان رفت و آمد از جاده‌های هراز و سوادکوه به عنوان جاده‌های جایگزین انجام می‌شود.

قدمی گفت: با توجه به فصل سرما توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه وضعیت جوی اکنون نیمه ابری است، افزود: سطح جاده‌های مازندران نیز خشک بوده و رفت و آمد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی از رانندگانی که قصد آمد و شد در جاده‌های مازندران را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :