آخرین عناوین

شنبه 4 اسفند 1397-11:6 کد خبر:65985

لیست فجایع در شوراهای شهر مازندان بلندتر شد:

بازداشت یک عضو شورای اسلامی رامسر

فرماندار رامسر گفت:  یکی از اعضای شورای شهر رامسر به دلیل فساد مالی دستگیر شده و در بازداشت به سر می برد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد آزاد فرماندار رامسر نسبت به شایعات دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر واکنش نشان داد و ضمن تشکر از حساسیت رسانه های رامسر نسبت به مسائل اجتماعی شهر گفت: یک عضو شورای اسلامی شهر رامسر به دلایل اتهام مالی، احضار و تفهیم اتهام شد که منجر به صدورقرار بازداشت توسط مرجع قضایی برای وی گردید.

وی با بیان اینکه پرونده در حال حاضر در دست بررسی قضایی است،افزود: این عضو شورا به جهت این اتهام و بررسی و انجام تحقیقات مقدماتی در اختیار ضابطان خاص قرار دارد.

فرماندار رسانه ای رامسر علت عدم اطلاع رسانی زود هنگام را  منوط به دسترسی مطمئن تر به اطلاعات دقیق دانست و گفت اطلاع رسانی از  وقایع این گونه که در مرحله اتهام و بررسی بیشتر قرار دارد و در ردیف خبرهای حساس است باید با دقت بالا باشد.

براساس این گزارش، اتهام وی دریافت رشوه به مبلغ یک‌میلیارد ریال است و پرونده اش در مرحله تحقیقات قرار دارد و به همین دلیل هنوز در بازداشت به سر می برد و تا این لحظه قرار وثیقه برای او صادر نشده است.

با این حساب این ششمین عضو شورای شهرهای مازندران در سال جاری است که به دلایل مختلف بازداشت شده و برایشان پرونده قضایی تشکیل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :