آخرین عناوین

چهارشنبه 1 اسفند 1397-11:28 کد خبر:65939

بیمارستان امام ساری مشکلی ندارد/تکذیب شایعات بر علیه بیمارستان امام:

تکذیب خبر، خبرگزاری فارس/برق بیمارستان امام ساری قطع نشده است/تکمیلی

رئیس بیمارستان امام ساری گفت:برق این بیمارستان قطع نشده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر،دکتر شفیع زاد، رئیس بیمارستان امام ساری در گفتگوی اختصاصی با خزرتیترخبر اظهار داشت: خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس کذب بوده و این بیمارستان مشکلی از نظر تامین برق ندارد و برق این بیمارستان در حال حاضر وصل می باشد و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

براساس این گزارش،وی با بیان اینکه این بیمارستان دارای ژنراتور اضطراری برق می باشد، گفت:حتی در صورت رخ دادن هر گونه اتفاق، اعم از طبیعی و غیرطبیعی و در صورت قطع برق، ژنراتورهای این بیمارستان آماده به کار می باشند.

*توضیح روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران در مورد قطع برق بیمارستان امام خمینی ره ساری

با سلام و احترام

برق بیمارستان امام خمینی (ره ) ساری قطع نگردید بلکه آپارتمان ۹ واحدی روبروی بیمارستان امام واقع در خیابان امیرمازندرانی ساری که دارای ۹ کنتور برق می باشد و ماهها مبالغ مصرفی خود را پرداخت ننمودند ازسوی اموربرق شمال ساری قطع گردید.

ظاهرا" یک واحد ازاین آپارتمان به صورت استیجاری در اختیار واحد مالی این بیمارستان قراردارد که بنام یکی از پیمانکاران  می باشد.

شایان ذکراست شرکت توزیع نیروی برق مازندران هرگز تاکنون برق هیچ بیمارستانی را با توجه به اهمیت آن قطع ننموده و شایسته است صحت خبرهای این چنینی را از مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق مازندران و یا اینجانب جویا و منتشر نمایید.

قبلا" از همکاری اصحاب محترم رسانه که برای به ثمر نشستن اهداف این شرکت برای مان خیلی ارزشمند و یار و یاور ما می باشند کمال تشکر و امتنان را داریم .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :