آخرین عناوین

چهارشنبه 1 اسفند 1397-8:37 کد خبر:65929

احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان وجود دارد گفت: رانندگان جهت تردد در جاده‌های مازندران زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا قدمی با اشاره برودت هوای مازندران و لغزندگی محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: در شرایط کنونی بهتر است مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با اشاره به بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان افزود: به دلیل کاهش محسوس دما و بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه در این جاده‌ها وجود دارد و رانندگان باید با ایمنی کامل و انتخاب مسیرهای جایگزین تردد کنند.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه ارتفاعات گدوک و تلمادره در جاده کیاسر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است، تاکید کرد:در پایین دست نیز بارش باران، موجب لغزندگی مقطعی مسیرها شده که با ادامه فعالیت این سامانه بارشی، احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

قدمی تصریح کرد:رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و هنگام تردد در جاده های ارتباطی استان، تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :