آخرین عناوین

سه شنبه 30 بهمن 1397-14:12 کد خبر:65911

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

کشف بیش از 29 هزار شکلات قاچاق در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از کشف 29 هزار و 682 عدد شکلات قاچاق در مازندران خبر داد و گفت: فرد متخلف محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 274 میلیون و 223 هزار و 880 ریال شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از محکومیت قاچاقچی شکلات در تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.

وی افزود: بر اساس گزارش پلیس آگاهی استان مبنی بر قاچاق 29 هزار و 682 عدد شکلات، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: شعبه هشتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پس بررسی اسناد و مدارک و استعلام لازم، تخلف انتسابی را محرز و مسلم تشخیص داد.

ملکی ادامه داد: قاضی این پرونده فرد متخلف را به استناد بند ب ماده 22 قانون قاچاق کالا و ارز، علاوه بر ضبط کالای مکشوفه محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 274 میلیون و 223 هزار و 880 ریال کرد و شعبه تجدیدنظر این رأی را قطعی و لازم الاجرا اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: شکلات‌های مکشوفه با توجه به نظریه کارشناسی دانشگاه علوم پرشکی مبنی بر غیرقابل مصرف انسانی بودن معدوم کرد.

گفتنی است از ابتدای بهمن‌ماه امسال، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات با عنوان طرح ویژه نظارت و بازرسی نوروز 98 در استان مازندران آغاز شده است و تا نیمه فروردین سال آینده نیز ادامه دارد.

هدف از اجرای این طرح که با مشارکت تعزیرات حکومتی، ادارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف، ادارات بهداشت و درمان و ناظران افتخاری جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات اعلام شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :