آخرین عناوین

دوشنبه 29 بهمن 1397-16:15 کد خبر:65893

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

سه‌شنبه‌ای بارانی و سرد در آسمان مازندران/ کاهش 8 درجه‌ای دمای هوا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امشب آسمان مازندران تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار داشت: امروز جو پایداری حاکم است و افزایش نسبی دمای هوا را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با 9درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  با اشاره به اینکه اواخر امشب آسمان مازندران تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی انتظار داریم به ‌تدریج شاهد بارندگی، وزش باد گاهی شدید و کاهش دما حدود چهار تا هشت درجه در استان باشیم که ارتفاعات استان به‌ صورت ابری و مه‌آلود خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر کوهستانی به‌ صورت برف پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به مه‌آلودی و کاهش دی لغزندگی جاده و اختلا در تردد محورهای کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه این بارش‌ها تا صبح چهارشنبه در آسمان مازندران تداوم دارد، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز چهارشنبه به ‌تدریج این سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج  شده و پایان هفته اسمان مازندران به‌ صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت:دریای مازندران از صبح فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :