آخرین عناوین

يکشنبه 28 بهمن 1397-10:29 کد خبر:65869

در بازدید مدیرکل استاندارد مازندران از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری مطرح شد:

ارائه راهکارهای فنی و مدیریتی جهت ارتقاء سیستم های سنجش کیفیت

مدیرکل استاندارد مازندران ضمن بازدید از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری، این مجموعه را نمونه دانست و گفت: با نظارت کارشناسان اداره کل استاندارد پروانه استاندارد برای این آزمایشگاه صادر گردید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان، جوادی مدیرکل استاندارد مازندران و باقری سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل از آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل استاندارد استان ، ضمن تقدیر از نحوه ارائه خدمات آزمايشگاه فني و مكانيك خاك شهرداری اظهار داشت: پیش از صدور پروانه استاندارد، کارشناسان اداره کل استاندارد از این آزمایشگاه بازديد کرده و با نظارت کارشناسان اداره کل استاندارد پروانه استاندارد صادر گردید.

وی افزود: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری به لحاظ نيروي انساني و تجهيزات آزمایشگاه نمونه محسوب می شود.

در این بازدید کارشناسان مربوطه ، راهکارهای فنی و مدیریتی جهت ارتقاء سیستم های سنجش کیفیت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری را ارائه کردند.

در پایان این بازدید، فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری با اهدا لوح ، از تعامل و همکاری اداره کل استاندارد مازندران با شهرداری مرکز استان تقدیر کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :