آخرین عناوین

دوشنبه 15 بهمن 1397-10:17 کد خبر:65626

نامه سرگشاده و بی‌سابقه علی نجفی به مردم بابل:

عده‌ای در کثافت کاری سیاست غرق شده‌اند/ گفتم نکن، بر اسب چوبین سوارت می‌کنند

نماینده مردم بابل در نامه ای سرگشاده گفت: اگر روزی برخی مصلحت ها و حرمت ها اقتضا كند،خواهم گفت عده‌ای هستند كه به هيچ كس و هيچ چيز، تعهد ندارند به جز به منافع و بازی‌های كثيف سياسی و جريانی خود!


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت،من در برابر روش‌هايی ايستاده‌ام كه شهرستان بزرگ بابل را به طعمه‌ای برای مطامع فردی و خاندانی تبديل كرده است و اين شهرستان را از مدار توسعه خارج ساخته است.

سخنی با مردم شریف شهرستان بابل

با سلام و احترام

با ابراز تأسف از مسايل پيش آمده در رابطه با اداره  آموزش‌و‌پرورش بابل، نكات زير را به آگاهی می‌رسانم:

١)ضعف و بی‌كفايتی مديرکل آموزش و پرورش استان مازندران و نصب سفارشی مديران در دو اداره آموزش و پرورش بابل و بندپی غربی و رعايت نكردن  شئونات اداری مربوطه از جمله بی‌اطلاعی و عدم هماهنگی با فرماندار محترم شهرستان که همزمان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان می‌باشد و همچنين مداخله جهت‌دار برخی مدیران ارشد استان در اين روند، نهايتا منجر به لغو احكام صادره از سوی وزارت آموزش و پرورش شد، تفصیل ماجرا هم زبان را می سوزاند و هم مغز استخوان را!

٢) این اتفاق را در قالب بازی پنهان سیاست، می‌توان تحلیل کرد که از آفات سیاست ‌ورزی در ایران است و تصمیمات پشت‌پرده و لابی‌گری و عدم شفافیت، از نتایج آن است که پيامد دردمندانه و ناباورانه آن را مشاهده کردیم و ای کاش بازیگر این عرصه که خود قربانی این بازی شده است، نصایح مشفقانه اینجانب را می‌پذیرفت و به قول بیهقی، به هوش می‌بود که بر مرکب چوبین سوارش نکنند.

٣)از مردم عزيز بويژه فرهنگيان محترم بدليل آنچه كه ناگفتنم بهتر است، چه راجع به اين مسأله يا ساير موضوعات عذرخواهی می‌كنم.

اگر روزی برخی مصلحت ها و حرمت ها اقتضا كند (و شايد بزودی ناچار شوم)، از فرصت‌طلبی، منفعت‌طلبی، اختلاف‌افكنی، چندچهرگی و زدوبندهای برخی سخن خواهم گفت! خواهم گفت كه برخی چه بر سر اين شهرستان بزرگ و با اصالت آورده‌اند تا بهعنوان نمونه، امروز جوانان این شهرستان مجبور نباشند برای تماشای فوتبال به روستایی در شهر کوچک مجاور بروند! خواهم گفت عده‌ای هستند كه به هيچ كس و هيچ چيز ، تعهد ندارند بجز به منافع و بازی‌های كثيف سياسی و جريانی خود!

٤) به تريبون داران هميشه و از همه طلبكار، توصيه می‌كنم كه عجولانه و بدون اطلاع، با اظهاراتشان بر آتش اختلافات نيفزايند.

٥) به مدعيان اخلاق نيز يادآوری می‌كنم كه نمايندگی مجلس قائم به فرد است، از دخالت برادران! در اين مسئوليت جلوگيری نمائيد تا ناچار از افشای جزئيات نشويم! رسم اخلاق نوشتن بیانیه یا سوءاستفاده از احساسات نیست! مردم فرصت طلبی را از دلسوزی تشخیص می دهند!

٦)مردم عزیز!من در برابر روش‌هايی ايستاده‌ام كه شهرستان بزرگ بابل را به طعمه‌ای برای مطامع فردی و خاندانی تبديل كرده است و اين شهرستان را از مدار توسعه خارج ساخته است، در اين مسير، از همه مردم بويژه نخبگان فهيم و بی‌ادعا كه هيجانات‌ زودگذر ندارند و شخصی‌سازی سياست‌ورزی را به مسلخ منافع و آرمان‌های مردم می‌برند، استمداد می‌طلبم.

٧) در دفاع از حق، فروتنی نکوهیده است! مردم مطمئن باشند در برابر فساد و لابی‌گری و هر گونه تلاش برای تضعيف شهرستان بابل، ایستادگی خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :