آخرین عناوین

شنبه 29 دی 1397-11:52 کد خبر:65308

تذکر استاندار مازندران به مدیران:

مدیران از القاب جعلی نسبت به یکدیگر پرهیز کنند/ دپوی زباله در عمارت آمل بحرانی شده است

استاندار مازندران در جلسه شورای اشتغال از مدیران خواست تا از القاب بی مورد و جعلی مانند دکتر، مهندس و غیره نسبت به یکدیگر پرهیز کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، هشتیمن جلسه شورای اشتغال استان مازندران پیش از ظهر شنبه در سالن شمال دو استانداری با هدف بررسی طرح های اشتغال، مهارت آموزی کارجویان و نظارت و بازرسی تسهیلات ارائه شده به ریاست استاندار آغاز شد.

در این جلسه یکی از مدیران استان مازندران در گزارشی خطاب به معاون استاندار مازندران از لقب مهندس استفاده کرده بود که با تذکر استاندار مازندران مواجه شد.

حسین زادگان استاندار مازندران خطاب به مدیران دستگاه اجرایی با بیان اینکه معاون اقتصادی استاندار «مهندس» نیست عنوان کرد: مدیران از بکاربردن القاب جعلی مانند مهندس، دکتر و غیره برای یکدیگر پرهیز کنند زیرا در هیچ جای دنیا اینگونه نیست.

درویشی مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران در این جلسه، تثبیت اشتغال را از جمله اهداف فنی و حرفه ای بیان کرد و گفت: آشنایی با محیط کسب و کار، کارآفرینی، حفاظ و پایداری مشاغل بویژه سنتی، استفاده از ظرفیت و توان بنگاه های اقتصادی از دیگر اهداف است.

وی هدایت، نظارت براجرای طرح کارورزی را از جمله وظایف کمیته اشتغال بیان کرد و گفت: نظارت بر اجرای صحیح دستورالعمل ها، نظارت، اجرا و آزمون از دیگر وظایف است.

مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران، با بیان عملکرد این دستگاه اظهار داشت: در سال قبل سه هزار و ۱۶۰ سهمیه کارورزی و مهارت آموزی داشتیم اما عملکرد دو هزار و ۱۱۸ نفر بود که ۷۳ درصد آن محقق شد.

درویشی ادامه داد: در سال جاری ۱۳ کمیته تخصصی برای مهارت آموزی در استان برگزار شد و در مجموع ۸۰ جلسه در این زمینه برگزار شد.

وی تعهد استان را برای مهارت آموزی در سال جاری سه هزار و ۳۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین سهمیه مربوط به حوزه صنعت است.

*دپوی زباله در عمارت آمل بحرانی شده است

محمد محمدی تاکامی با بیان اینکه در حال حاضر زباله های منطقه آمل و محمودآباد در منطقه عمارت آمل دفن می شود اظهار داشت: وضعیت این منطقه بسیار بحرانی است و احتمال رانش منطقه در محور هزار وجود دارد.

وی اظهار داشت: در جاده هراز زمینی برای دپوی زباله تهیه شده است و متاسفانه این زمین دارای شیب تند بوده و در حاشیه رودخانه نیز وجود دارد و باید نسبت به تهیه زمین جدید برای دپوی زباله اقدام شود.

موسی قاسم پیشه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با توجه به رشد درآمدهای مالیاتی در سال ۹۸ از نمایندگان استان خواست تا از ظرفیت بخش های مختلف برای تحقق این مسئله اقدام شود.

وی با اشاره به مسئله عمران مالیات اضافه کرد: امسال از ظرفیت این بخش به اندازی کافی استفاده نشده است و باید برای بهره گیری از آن در سال آینده توجه ویژه شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :