آخرین عناوین

پنجشنبه 27 دی 1397-19:9 کد خبر:65268

مدیرعامل آبفاشهری مازندران اعلام کرد:

عایق بندی مناسب کنتور و تاسیسات آبرسانی در مناطق سردسیر

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: مشترکین در مناطق مرتفع وسردسیر، کنتور و تاسیسات آبرسانی خود را با عایق مناسب بپوشانند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل آبفاشهری مازندران با بیان اینکه در روزهای آینده با کاهش دمای هوا مواجه می شویم، گفت: مشترکین به ویژه در مناطق کوهستانی و مرتفع، کنتور و تاسیسات آبرسانی خود را با عایق مناسب از جمله پشم شیشه و پوشال، بپوشانند.

براساس این گزارش، ذاکری نسبت به یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی در ایام سرد سال هشدار داد و افزود: مشترکين با پوشاندن کنتور و دريچه آن و همچنين لوله‌هاي روکار مسير تا محل مصرف در معرض هواي سرد قرار دارد، از وقوع يخ زدگي و ترکيدگي لوله و کنتورهاي آب جلوگيري نمايند.

وی ادامه داد: استفاده از پوشال، پشم شيشه ، گوني و يا قرار دادن کيسه‌هاي خاک اره در محفظه کنتور و عايق‌بندي لوله‌هاي آب در فضاي باز ساختمان، قطع آب واحد هاي خالي از سکنه و مراقبت مستمر در طول زمستان، از جمله اقدامات جلوگيري از يخ‌زدگي است.

ذاکری از مشترکین خواست از روش های غیراصولی یخ زدایی شامل ريختن آب جوش بر روي کنتور و يا استفاده از شعله مستقيم آتش خودداری نمایند و در صورت بروز يخ‌زدگي، با ريختن آب ولرم به منظور باز شدن ملايم جريان آب اقدام نمايند .

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل، مراتب را با مركز ارتباط مردمي ۱۲۲ اعلام نمايند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشكل آنها اقدام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :