آخرین عناوین

يکشنبه 16 دی 1397-18:37 کد خبر:65005

اتفاقی عجیب در دانشگاه آزاد مازندران!!!

توقف دانشگاه آزاد مازندران در نوزدهمین جلسه هیئت امنای استانی

نوزدهمین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان در حالی برگزار شد که این جلسه به دلیل عدم حضور حداقل اعضا به حد نصاب نرسید و جلسه از رسمیت خارج شد.


به گزارش خزرتیترخبر، برای اولین بار جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حالی امروز با حضور علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ساری برگزار شد که این جلسه به دلیل عدم حضور حداقل اعضا رسمیت نیافت.

 به استناد قانون و بخشنامه های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۶ نفر تشکیل شده است که استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، دو نفر از نمایندگان مجلس، نماینده وزیر علوم، نماینده وزیر بهداشت رئیس و یا نماینده ریاست دانشگاه و برخی افراد دیگر از اعضای این جلسه می باشند.

به گزارش خبرهای دریافتی، امروز نوزدهمین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در حالی در ساری برگزار شد که این جلسه به دلیل عدم حضور حداقل اعضا که می بایست ده نفر باشند به تعداد حد نصاب نرسیده و جلسه از رسمیت خارج شد.

این درحالیست که با توجه به تغییرات به وجود آمده در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری و مخالفت بزرگان استان و مسئولین و نمایندگان و عدم توجه شخص ولایتی و طهرانچی نسبت به رضایت عمومی مردم شهر ساری و استان مازندران و مجموعه استادان و کارکنان از عملکرد دانشگاه موجب شده تا جدایی و قهر با مسئولین فعلی دانشگاه به وجود آید.

بر اساس این گزارش،حسین منصوریان که چند وقتی است سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان مازندران را برعهده گرفته، گویا نتوانسته است از حداقل مأموریت ممکن برآید و صرفا بنای تغییرات در سیستم را بر عهده داشته است.

حال باید دید با توجه به عدم استقبال مسئولین استانی و کشوری در جلسه امروز که نشان دهنده اعتراض به تصمیم مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران است چه تصمیمی برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و استان گرفته خواهد شد.

به گزارش خزرتیترخبر،این درحالیست که مجموعه اساتید و کارکنان واحد ساری نیز به شدت از تصمیمات اتخاذ شده در مورد مدیریت این واحد معترض بوده اما تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی سازمان مرکزی صورت نگرفته است.

علاوه بر این بحران مالی که این روزها در واحد ساری به گوش می رسد موجب شده تا تمامی اساتید و کارکنان به اتفاق خواستار بازگشت مجدد نیازآذری به کرسی ریاست این دانشگاه باشند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :