آخرین عناوین

پنجشنبه 6 دی 1397-11:20 کد خبر:64792

مازندران تنها استانی که معاون سیاسی، امنیتی ندارد!

گزینه نهایی معاونت سیاسی، امنیتی استانداری کیست؟؟

بعد از ۸ آذر که استاندار مازندران معارفه شد، تا به امروز صندلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  خالی مانده و مازندران به تنها استانی بدل گشته که معاون سیاسی، امنیتی ندارد!


به گزارش خزرتیترخبرز و به نقل از خبر شمال،بعد از ۸ آذر که حسین زادگان به عنوان استاندار مازندران معارفه شد تا به امروز صندلی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  خالی مانده و طی این یکماه اخیر مازندران به تنها استانی بدل گشته که معاون سیاسی، امنیتی ندارد!

اینکه استاندار فعلی مازندران توانایی زیادی در این حوزه دارد و خود قادر است آن حوزه را هم هدایت کند جای هیچ شک و شبهه ای نیست اما اینکه این معاونت حتی سرپرست هم در طی این یک ماه به خود ندیده است فقط با منطق یه عده بله قربان گوی اطراف استاندار همخوانی دارد!

اما شنیده ها از وزارت کشور حکایت از آن دارد که حسن زاده فرماندار بابلسر و عنایتی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از گزینه های جدی تصدی معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی می باشند و این مدیران فینالیست کسب این معاونت می باشند.

باید منتظر ماند و دید که آیا در هفته آتی این اتفاق می افتد یا همچنان مازندران به عنوان تنها استانی خواهد بود که بدون معاونت سیاسی،امنیت روزگار میگذراند!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :