آخرین عناوین

پنجشنبه 1 آذر 1397-23:37 کد خبر:64225

برگزاری نشست شورای صنفی دانشجویان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعضای شورای صنفی دانشجویان با حضور معاونین و روسای دانشکده ها، دبیران و اعضای شورای صنفي دانشجويان برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، در نشست صمیمانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعضای شورای صنفی دانشجویان که با حضور حق شناس معاون دانشجویی فرهنگی و پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه ، جمعی از روسای دانشکده ها ، دبیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان برگزار شد، مسائل و مشکلات صنفی دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این که دانشجویان همیار مسئولین دانشگاه هستند گفت: ما با دانشجویان اهداف مشترکی را دنبال می کنیم که در نهایت به ارتقاء همه جانبه دانشگاه می انجامد و این مسئله به نفع مردم هم خواهد بود.

وی افزود:پیگیری خواسته ها و مطالبات دانشجویان از اولویت های ما به شمار می رود و امیدواریم با برگزاری این نشست ها که به صورت مدون برنامه ریزی شده است و مشکلات صنفی دانشجویان ثبت وبررسی می شود بتوانیم در جهت حل این مشکلات گام های موثری برداریم.

در ادامه جلسه اعضای شورای صنفی به طرح مسائل ومشکلات مورد نظر خود پرداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :