آخرین عناوین

يکشنبه 22 مهر 1397-14:33 کد خبر:63526

هردم از این باغ بری می رسد:

از اخراج نیازآذری تا ریاست عضو هیات امنای دانشگاه غیرانتفاعی در دانشگاه آزاد اسلامی استان

تازه ترین شنیده ها حکایت از اخراج رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ساری از عضویت هیات علمی واحد ساری دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و براساس گزارشات واصله از منابع موثق، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برای اخراج نیازآذری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ساری از عضویت هیات علمی واحد ساری دستور داد که در صورت صحت این موضوع باید منتظر دلیل این اقدام از سوی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی بود.

کیومرث نیازآذری از سال 83 در دانشگاه آزاد اسلامی به عضویت هیات علمی درآمده است و از سال 85 تا 97 ریاست دانشگاه آزاد ساری را برعهده داشت و به لحاظ سنی حدودا 60 ساله است که با توجه به اینکه درجه علمی وی استاد تمام است طبق قانون می تواند تا 70 سالگی در دانشگاه فعالیت کند.

اقدامی که نشان دهنده برخوردهای سیاسی مغرضانه در دانشگاه آزاد اسلامی است و در صورت صحت دانشجویان ارشد و دکتری که با ایشان پایان نامه یا رساله دکتری دارند را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

از طرفی حسین منصوریان که تقریبا دو ماهی است به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب شده عضو هیات امنای دانشگاه غیرانتفاعی هدف ساری است.

حال سکان بزرگترین دانشگاه استان در دستان کسی است که خود هیات علمی دانشگاه آزاد بوده اما سالها در دانشگاه غیرانتفاعی رقیب دانشگاه آزاد بوده است.

موضوع مهمی که بسیاری از اعضای هیات علمی و کارکنان را متعجب و نحوه انتخاب وی را در حاله ای از ابهام قرار داده است.

علاوه بر این عزل و نصب های جریانی و عجولانه و بکار گرفتن افراد بی تجربه و غیر متخصص نیز همچنان در این دانشگاه ادامه دارد بطوریکه در هفته گذشته در اقدامی عجیب مدیر روابط عمومی واحد ساری که نیرویی جوان و انقلابی و همسو با جریان حاکم در دانشگاه، که چند دوره بعنوان روابط عمومی برتر در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد عزل و شخص جدیدی معرفی شد این در حالیست که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با بسیجیان در ورزشگاه آزادی فرمودند: "جوانان راه حل مشکل کشورند".

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :