آخرین عناوین

شنبه 21 مهر 1397-21:38 کد خبر:63517

پس از افتتاح در کمتر از یکسال گذشته:

ورزشکاران پشت درهای بسته سالن تخصصی تنیس روی میز آمل !

افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته در شهر آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال نگذشته به دلایل نامعلومی قابل استفاده نمی باشد.


به گزارش خزرتیترخبر، این روزها پینگ پنگ بازان آملی با درهای بسته تنها سالن تخصصی تنیس روی میز این شهرستان که با هزینه قابل توجه کمتر از یکسال پیش افتتاح شد مواجه هستند.

براساس این گزارش، افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته ورزشی در شهر ورزش خیز آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال نگذشته که با بی تدبیری مسئولان ورزش این شهرستان و استان مورد بی توجهی قرار گرفته و بنا به دلایل نامعلومی قابل استفاده نمی باشد.

اهالی تنیس روی میز شهرستان آمل در حالی این روزها با درهای بسته این سالن مجهز روبرو هستند که مسابقات متعدد در رده های سنی مختلف در کشور و استان در خال برگزاری است و ورزشکاران این رشته باید از آمادگی کامل برای این مسابقات برخوردار باشند.

هفته گذشته تور ایرانی رشته پینگ پنگ در ساری برگزار و در هفته های آینده نیز یاسوج ، قم و اراک میزبان بهترین های تنیس روی میز کشور خواهند بود و اگر وضعیت این سالن به همین منوال ادامه یابد ورزش پرطرفدار و جذاب تنیس روی میز در شهرستان آمل مورد کم لطفی قرار می گیرد.

خبرنگار: سعید رئیسی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :