آخرین عناوین

يکشنبه 1 مهر 1397-7:18 کد خبر:63154

تغییرات جدید در شهرداری ساری:

مرحله دوم تغییرات در شهرداری ساری تا دقایقی دیگر اجرا می گردد

مرحله دوم از سری جدید تغییرات در سطح معاونت ها،سازمان های تابع و شهرداری های مناطق تا دقایقی دیگر اجرایی می شود.


به گزارش خزرخبر،در پی تغییرات مدیریتی جدید توسط شهردار جهادی و موفق ساری که طی هفته های قبل آغاز شد،مرحله دوم این تغییرات امروز انجام می پذیرد.

بر پایه این گزارش،با ادغام چند سازمان فعلی وهمچنین تشکیل چند سازمان جدید،چند مدیر عامل باید تغییر نمایند و از طرفی چند تغییر دیگر در سطح شهرداری های مناطق و عمارت نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خزرخبر،بر اساس نظر کارشناسان،اکثر تغییراتی که مهدی عبوری شهردار ساری از زمان انتصابش  تاکنون انجام داده است بسیار کارشناسانه و درست بوده است که باعث شد در اکثر بخش ها رشد و توسعه چشمگیر مشاهده شود.

&تغییرات صورت گرفته جدید در شهرداری ساری

براساس این گزارش، مهدی عبوری شهردار ساری صبح امروز اول مهر ماه 1397 در احکام جداگانه ای:

*حبیب باقری را به سمت مدیرعامل سازمان جدید التاسیس مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل

*حمیدرضا فضل الله نژاد را به عنوان مدیرعامل سازمان جدیدالتاسیس حمل و نقل مسافر و بار

*سید حمید هاشمی را به سمت رییس سازمان آتش نشانی

*مصطفی نیک نقش به عنوان مدیرعامل سازمان جدیدالتاسیس فرهنگی اجتماعی

*حمزه معصومی به سمت رییس دفتر فنی

*محمد محبوب را به عنوان مسئول امور پیگیری ویژه شهردار منصوب کرد.

مراسم معارفه این مدیران با حضور فرزانه معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری ،ناصر معیل معاون خدمات شهری خواجوندی رییس امور اداری، محمدی کیادهی مشاور شهردار و رییس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان، کافی رییس حراست شهرداری مرکز استان، رضازاده مدیر روابط عمومی و امور بین الملل در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، سازمان های حمل و نقل و ترافیک -تاکسیرانی-اتوبوسرانی با رویکرد جدید به سازمان  مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و سازمان حمل و نقل مسافر و بار تبدیل شده است و معاونت فرهنگی اجتماعی از این پس به شکل سازمان فرهنگی اجتماعی فعالیت خواهد نمود.

در این مراسم از زحمات محمد محبوب معاون سابق فرهنگی اجتماعی و گوران ، کلانتری و سلطانی مدیران عامل سابق سازمان های حمل و نقل و ترافیک ، آتش نشانی و خدمات ایمنی و اتوبوسرانی با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

 

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :