آخرین عناوین

سه شنبه 27 شهريور 1397-11:20 کد خبر:63108

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

پیش‌بینی آسمانی بارانی مازندران در تاسوعا و عاشورا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و برخی ساعات بارندگی در مازندران باشیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش پراکنده در آسمان مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش از ایستگاه هواشناسی بابلسر با ۷، رامسر ۵ و ایستگاه باران‌سنجی از سرلیماک رامسر ۷ و سفیدآب تنکابن ۶ میلی‌متر گزارش شده است.

وی افزود: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به گلوگاه با ۳۳ و کمینه دما نیز مربوط به بلده با ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز شاهد رگبار پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز با تقویت جریانات خنک و مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و برخی ساعات بارندگی در مازندران باشیم.

اسدی ادامه داد: در این مدت شرایط برای بارش‌ها در مناطق کوهپایه‌ها و دامنه‌ها بیشتر خواهد بود.

وی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز جمعه انتظار داریم به‌تدریج از ناپایداری آسمان مازندران کاسته شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: همچنین در این مدت ارتفاعات مازندران گاها مه‌آلوده بوده و با کاهش دید همراه است.

اسدی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی نیز کاهش نسبی دما را طی این مدت خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :