آخرین عناوین

دوشنبه 26 شهريور 1397-17:23 کد خبر:63092

فرماندار شهرستان عباس آباد اعلام کرد:

عامل استعفا من کشف خانه فساد در عباس آباد نبوده

فرماندار عباس آباد گفت: درباره ایجاد خانه فساد در عباس آباد از من سوال نکنید به من ارتباطی ندارد، من حدود یک ماه گذشته استعفا داده بودم،ایجاد خانه فساد در این شهرستان عامل استعفا من نبود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، این روزها مازندران با حواشی بسیاری مواجه شده است، حواشی پیش آمده در شورای شهر بابل و همینطور ماجرای کشف خانه فساد در عباس آباد دو رویداد تلخ این روزهای مازندران است، گرچه دستگاه های نظارتی و قضایی عاملین این اتفاق در عباس آباد را دو گردشگر خارجی معرفی می کنند اما گفته های مردمی حکایت از آن دارد که این گردشگران عراقی هستند.

حال پرسش این است که در شهرستان عباس آباد چه خبر بود که باعث تودیع فرماندار این شهرستان شد؟

آیا نباید فرمانداران بر شهر خود مدیریت بیشتری اعمال کنند و به هر کسی اجازه حضور و فعالیت در شهر خود را ندهند؟

چندی پیش در شهرستان عباس آباد چند گردشگر با اقدامات نامشروع خود موجب شدند تا آبروی استان مازندران و زنان ایران خدشه دار شود.

در این زمینه با صدور دستورات قضایی از سوی دادستان عباس آباد و با تکمیل ادله تشکیل پرونده، متهمان در حین اعمال خلاف شرع با فرد نامحرم و به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا و تمرد نسبت به ماموران دولت حین انجام وظیفه دستگیر شدند.

دادستان مرکز استان نیز عنوان کرد، در این رابطه 5 نفر از جمله 3 گردشگر خارجی و 2 زن ایرانی دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین به زندان معرفی شدند که پرونده در حال رسیدگی است.

در همین حین فرماندار شهرستان عباس آباد نیز استعفا داد که در این زمینه کثیری فرماندار شهرستان عباس آباد گفت: من حدود یک ماه گذشته استعفا داده بودم و آمدن گردشگران و ایجاد خانه فساد در این شهرستان عامل استعفا من نبود.

از وی درباره این ماجرا که چرا مدیریت در شهرستان وجود نداشت که این چنین بی بندوباری در این شهرستان ایجاد شده است، افزود: درباره ایجاد خانه فساد در شهرستان عباس آباد از من سوال نکنید چون به من ارتباطی ندارد.

در حالی که فرماندار هر شهر چشم بیدار هر شهر است و باید بر تمامی جوانب کار نظارت داشته باشد.

براساس این گزارش، فرماندار عباس آباد استعفای خود را جدای از این ماجرا دانست اما باید به این نکته توجه کرد که فرماندار چشم بیدار هر شهرستانی است و باید شهرستان خود را نظارت و مدیریت کند و نباید به هر کسی اجازه ورود به شهرش را بدهد.

با توجه به مشکلاتی که در این شهرستان ایجاد شده می‌توان نتیجه گرفت که حضور گردشگر بدون نظارت نیز موجب مشکلات زیادی می‌شود.

مردم مازندران به جای فروش زمین‌های حاصل خیز زراعی می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین محصولات زیادی تولید و از این طریق درآمد فراوان کسب کنند که در این راستا دولت دیگر نباید اجازه فروش زمین‌های زراعی را به غیر بومی دهد و از ساخت و ساز در زمین‌های حاصلخیز جلوگیری شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :