آخرین عناوین

چهارشنبه 7 شهريور 1397-15:43 کد خبر:62729

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد:

بازگشت حجاج مازندرانی از 17 شهریور ماه

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت:حجاج مازندارنی از تاریخ 17 شهریور طی مدت 7 روز، از طریق فرودگاه بین المللی ساری به میهن مراجعت خواهند کرد .


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران اظهار داشت:حدود 3400 حجاج استان مازندران پس از اتمام مناسک حج از تاریخ 17 شهریور طی مدت 7 روز در قالب 12سورتی پرواز از سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی ساری به میهن اسلامی مراجعت خواهند کرد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه در مرحله رفت حجاج ،هیچ گونه تاخیر پروازی نداشتیم و امسال نسبت به سالهای قبل فرآیند پذیرش و اعزام مسافران با نظم و آرامش بهتری انجام گردیدو رضایتمندی بیشتر زائران را در پی داشت افزود:عملیات ساختمانی ترمینال مستقبلین و مشایعین به اتمام رسیده است و امسال مستقبلین در آن ترمینال پذیرش خواهند شد.

وطن خواه ، آمادگی تمام واحدهای عملیاتی و فرودگاهی را در راستای استقبال از حجاج و تشریفات پروازی آنان مطلوب اعلام کرد و از شهروندان عزیز درخواست نمود به جهت حجم ترافیک و ایجاد زحمت برای زائرین و پایین آمدن کیفیت خدمات ، از ازدحام در فرودگاه خودداری فرمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :