آخرین عناوین

سه شنبه 30 مرداد 1397-16:45 کد خبر:62589

اخطار فرماندار تنکابن به مسئولان شهرستانی!!

برگزاری شورای اداری تنکابن در سایت زباله تا زمان تغییر رویکرد مسئولان

فرماندار تنکابن با اخطار به مدیران در مورد مسئله زباله، تاکید کرد: تا زمانی که رفتار و رویکرد مسئولان در موضوع تفکیک زباله تغییر نکند، جلسات در سایت زباله برگزار خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا، بر خلاف روال معمول جلسات شورای اداری در استان که در سالن جلسات و با بهترین امکانات برگزار می شود، این بار فرماندار ویژه تنکابن در اقدامی شایسته و به نشانه اعتراض به افزایش روزافزون میزان زباله و عدم وجود راهکار از سوی مسئولان این شهرستان، جلسه شورای اداری تنکابن، در سایت زباله پرده‌سر برگزار شد.

سید امیر حسینی‌جو فرماندار ویژه تنکابن در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه در این مکان لمس و درک حقیقت تلخی است که امروز خودمان آن را بوجود آورده ایم.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ تفکیک زباله از مدیران دستگاه ها آغاز شود، گفت: اگر مدیری پس از این جلسه و متاثر از آن دارای تغییر رفتار و ملزم به تفکیک زباله شد مدیری لایق است در غیر این صورت نباید او را مدیر دانست.

حسینی‌جو با اخطار به مدیران، روسای ادارات، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در مورد مسئله زباله، تاکید کرد: تا زمانی که رفتار و رویکرد مسئولان شهری و شهرستانی در موضوع تفکیک زباله تغییر نکند، جلسات شورای اداری در سایت زباله شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با اشاره به وجود 25 هزار دانش آموزان، 10 هزار واحدهای صنفی و 200 حوزه شورایی و دهیاری در شهرستان، ظرفیت آموزش و ترویج فرهنگ رفتاری در مورد تهدید زباله را بسیار بالا دانست و افزود:تصمیم، عزم و اراده این تغییر رفتار با اتکا به این ظرفیت ها بسیار مناسب بوده و باید مسئله تفکیک زباله از مبدا و تهیه کمپوست خانگی در اولویت کاری شهرستان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر استاندار و بازدید از چند پروژه ملی به این شهرستان اشاره و تاکید کرد: چندین پروژه در تنکابن وجود داشته که نیازمند اراده استانی و ملی است و به دلیل انباشت پروژه های نیمه کاره متعدد در شهرستان امکان افتتاح پروژه جدید در تنکابن نیست.

وی در رابطه با پروژه ارتباطی محور سه‎هزار-الموت-قزوین خاطرنشان کرد: دلیل کاهش سرعت پیشرفت این پروژه مربوط به احداث هزار و 600 متر تونل در این محور است که باید اجرایی شود.

حسینی‌جو همچنین به طرح بیمارستان 205 تختخوابی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: پیشرفت کنونی این پروژه 70 درصد بوده و پس از این مراحل اعتبار این طرح از وزرارت راه و شهرسازی به وزارت بهداشت منتقل شد تا مباحث تخصصی آینده در مورد بیمارستان از محل اعتبارات این سازمان تخصیص یابد که رویکردی اصولی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :