آخرین عناوین

دوشنبه 29 مرداد 1397-19:3 کد خبر:62569

انتقاد استاندار مازندران :

عده ای علاقه دارند قانون را نادیده بگیرند/ با چند دستگی ها ایجاد منطقه آزاد به نتیجه نمی رسد !

استاندار مازندران گفت : اگر قرار است تمام مناطق مدعی ایجاد مناطق آزاد تجاری باشند که باید سراسر ایران را منطقه آزاد تجاری اعلام کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، استاندار مازندران که در تهران  بود در پاسخ به سئوال ایران که پرسیده بود:ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران بارها تا آستانه تحقق جلو رفته و در آخرین دقایق اختلاف میان نمایندگان باعث ناکامی استان شده است، اصلاً ایجاد منطقه آزاد جزو برنامه های شما در دوره مدیریت بر استان هست؟

وی گفت:در مازندران عده ای علاقه دارند تا قانون را نادیده گرفته و خارج از حیطه کاری و مسئولیتی خود عمل کنند،این افراد باید به خاطر این نوع اقدامات در برابر مردم پاسخگو باشند.

بندر امیرآباد از گذشته توسط دولت و متولیان استان برای ایجاد منطقه آزاد تجاری پیشنهاد شده، ولی به خاطر مخالفت های صورت گرفته، اجرایی شدن این مهم به تعویق افتاده است،باید تأکید کنم که با این نوع مخالفت ها و چند دستگی ها موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان به نتیجه نمی رسد.

اگر قرار است تمام مناطق مدعی ایجاد مناطق آزاد تجاری باشند که باید سراسر ایران را منطقه آزاد تجاری اعلام کنند.

ضرورت های انتخاب بهترین منطقه در جریان کارهای کارشناسی و بحث های طولانی اتفاق افتاده است،لازم است تا دراین‌باره تعامل داشته باشیم و استان را در نظر بگیریم و از نگاه های شهرستانی پرهیز کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :