آخرین عناوین

دوشنبه 29 مرداد 1397-18:22 کد خبر:62566

فرماندار ساری اعلام کرد:

پروژه جدید عمرانی در مرکز مازندران کلنگ‌زنی نمی‌شود

فرماندار ساری با تاکید بر تلاش مدیران شهرستان برای جذب اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، گفت: پروژه جدید عمرانی در مرکز مازندران کلنگ زنی نمی‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، عباس علی رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، اظهار داشت:توسعه و پیشرفت جامعه و شهرستان مد نظر است که ادارات از سند توسعه چشم انداز سهم ادارات را مدنظر قرار دهند و برنامه جامع و کاملی در این زمینه داشته باشند.

وی افزود:اجرای فرمایش مقام معظم رهبری برای همه لازم الاجرا بوده که باید اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم و دربحث تکریم ارباب رجوع میزخدمت در تمام ادارات باید به طور جد پبگیری و اجرا شود.

رضایی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بدانند مردم مشکلات را می‌دانند و مهم آن است که در ادارات برخورد مناسب و خوبی با آنان صورت گیرد.

فرماندار مرکز مازندران گفت: اگر پژوه‌ها به درستی تعریف نشود مردم را نگران می‌کند که در این زمینه پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد و سپس پروژه جدید تعریف شود و دستگاه‌های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات باشند.

وی بیان کرد: هفته دولت همزمان با شهادت شهیدان رجایی و باهنر تشکیل شده که مدیران باید خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند تا مردم از آن آگاه شوند.

فرماندار ساری تصریح کرد: شهرهای مازندران در طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی بوده که باید در جهت منظره آرایی و رسیدگی مدخل ورودی شهرها توجه شود.

این مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال توطئه افکنی بوده و کارش این است که برای برون رفت از این مقطع، باید روحیه جهادی داشته باشیم.

توزیع گوشت قربانی بین فقرا

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ساری نیز در این نشست گفت:کمیته امداد از نهادهای مورد توجه امام راحل جهت رسیدگی به امور محرومین است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

سید رضا ساداتی افزود: 10 هزار خانوار و 17 هزار نفر در مرکز استان تحت پوشش این نهاد قرار دارند که این تعداد بیش از  هفت زار نفر معیشت‌بگیر و مابقی از حقوق و مزایای امداد بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: در آستانه عید سعیدقربان و بازگشایی مدارس قرار داریم که مدیران می‌توانند با پرداخت بخشی از مبلغ به فقرا و دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :