آخرین عناوین

يکشنبه 31 تير 1397-11:24 کد خبر:62055

شناسایی شناگاه های آلوده استان مازندران:

ایست! اینجا شنا نکنید

رئیس اداره دریایی حفاظت محیط زیست مازندران گفت: از 50 شناگاه فعال مازندران، 3 شناگاه با پرچم آبی، 43 شناگاه با پرچم زرد و 4 شناگاه به‌دلیل آلودگی شدید تعطیل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مریم‌السادات موسوی درباره آخرین وضعیت شناگاه‌های مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ شناگاه فعال و ۶ شناگاه غیرفعال بوده و هنوز مجوز نگرفتند.

وی افزود: از ۵۰ شناگاه فعال مازندران، ۳ شناگاه با پرچم آبی، ۴۳ شناگاه با پرچم زرد و ۴ شناگاه به ‌دلیل آلودگی شدید تعطیل شده است.

رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: ۴ شناگاه جمشیدآباد شهرستان عباس‌آباد، خشت‌سر و خط آهی شهرستان محمودآباد و باغ ملی شهرستان رامسر با دستور دادستان و به‌ دلیل شرایط بحرانی تعطیل شدند.

موسوی بیان کرد: همچنین ۳ شناگاه خانه دریا محمودآباد، هتل پارسیان چالوس و جعفرآباد شهرستان محمودآباد با پرچم آبی مشخص شدند.

وی با اشاره به اینکه شناگاه‌هایی که با پرچم زرد مشخص شدند نشان‌دهنده احتمال وجود خطر است، افزود: ولی دلیل نمی‌شود که پرچم زرد نشان از وجود آلودگی در آب باشد بلکه وضعیت بهداشتی برخی شناگاه‌ها ازلحاظ سرویس بهداشتی و سایر امکانات مناسب نبوده که لازم است مسئولان نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران خاطرنشان کرد: اسامی شناگاه‌های تعطیل در سایت سازمان محیط زیست اعلام شده که لازم است افراد با آگاهی از وضعیت شناگاه‌ها نسبت به شنا اقدام کنند و به پرچم‌های شناگاه‌ها توجه کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :