آخرین عناوین

سه شنبه 26 تير 1397-10:28 کد خبر:61946

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

ابرناکی و احتمال رگبارهای پراکنده تا فردا در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا در برخی ساعات شاهد رشد ابر همراه با رگبارهای پراکنده در آسمان استان هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی هوای مازندران در روزهای آینده ، اظهار داشت: امروز و فردا به ‌دلیل استقرار جریانات شمالی در برخی ساعات شاهد رشد ابر در آسمان مازندران هستیم که همراه با رگبارهای پراکنده خواهد بود.

وی افزود: از لحاظ دمایی، حداکثر دمای هوای مازندران افزایش نیافت و شاهد ماندگاری هوای گرم و شرجی در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 35 درجه و کمینه دمای هوا از سیاه‌بیشه با  15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

اسدی بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، انتظار داریم روزهای پایانی هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری باشیم که دمای هوای استان کمی گرم‌تر می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی، خاطرنشان کرد: لازم است مردم با مصرف بهینه و همچنین بخش‌های مختلف کشاورزی با توجه به توصیه‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به ‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :