آخرین عناوین

دوشنبه 25 تير 1397-17:36 کد خبر:61928

فرمانده انتظامی نوشهر خبر داد:

قاتل فراری در نوشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت حین فرار به سمت یکی از استان های کشور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، شعبان مهری اظهار داشت: در ساعت یک بامداد روز گذشته ۲۴ تیرماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل عمد در یکی از مناطق مسکونی شهر، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، دو مرد به علت اختلافات قبلی در یک ویلای اجاره ای با یکدیگر درگیر شده که در این درگیری یکی از طرفین به نام های "رضا – س" با ضربات چاقو فردی دیگر به نام "پویا - ن" را به قتل رسانده و از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر،اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سر نخ هایی از فرار قاتل به سمت استان های غرب کشور پیدا شد که ماموران با هماهنگی قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم ، این فرد را دستگیر کردند.

مهری، عنوان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد و متهم پس از تشریح صحنه قتل و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :