آخرین عناوین

دوشنبه 25 تير 1397-17:10 کد خبر:61927

استعفای رییس‌ دفتر مجمع نمایندگان مازندران:

برخی مرا نمی‌خواستند / از چهارشنبه دیگر نمی‌روم

رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران دیروز بعد از سالها فعالیت، استعفای خود را به رییس مجمع تحویل داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت،ایرج نیاز آذری رئیس دفتر مجمع نمایندگان مازندران که دیروز بعد از سالها فعالیت موفق و هماهنگی با رسانه‌ها، استعفای خود را به رییس مجمع تحویل داد امروز در گفتگویی کوتاه با ما از روند و دلایل استعفای خود سخن گفت.

نیازآذری در ابتدا با بیان اینکه پیش از انتخاب عبدالله رضایان رئیس جدید مجمع استعفای خود را به وی تسلیم کرده بود گفت: ایشان به من لطف داشتند و خواستند بمانم، من به احترام درخواست آقای رضیان و حساسیت فعالیت مجمع پذیرفتم و ماندم.

وی افزود : در همان موقع هم برخی مخالف حضور بنده بودند که البته این طبیعی است، هر فردی موافقان و مخالفانی دارد ولی تا وقتی هست باید زمینه مناسب برای اثرگذاری و فعالیتش فراهم باشد.

نیازآذری در پاسخ به دلیل استعفای خود اظهار داشت: حس کردم دیگر اثرگذاری لازم را ندارم و زمینه برای فعالیت مفید مناسب و مساعد نیست.

رئیس دفتر سابق رئیس سابق مجمع نمایندگان مازندران ترجیح داد در پاسخ به این سوال که چه کسانی شما را محدود می‌کردند سکوت کند.

وی در پایان تاکید کرد: استعفای بنده قطعی است و از چهارشنبه دیگر بر سر کارم در مجمع نخواهم رفت، به همین خاطر باید از همه اصحاب رسانه و دوستانی که در این سال‌ها در کنار من و مجمع بودند تشکر کنم و درخواست کنم که با همان مهر و جدیتی که با بنده همکاری داشتند رابطه با مجمع نمایندگان مازندران را ادامه دهند.

براساس این گزارش، ایرج نیاز آذری برادر حسین نیازآذری نماینده مردم بابل و کارمند دانشگاه مازندران است که به دفتر برادرش مامور شد و چندین سال است که رئیس دفتر رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران را به عهده دارد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :