آخرین عناوین

يکشنبه 24 تير 1397-11:30 کد خبر:61906

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

تلفات رانندگی خردادماه امسال در مازندران کاهش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش چهار درصدی شمار تلفات حوادث رانندگی خردادماه سال جاری در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیتر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی اظهار داشت:تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال ۴۷ نفر شامل ۳۷مرد و ۱۰ زن بوده که این رقم در مدت مشابه سال قبل چهار درصد کاهش یافته ‌است و از کل متوفیات حوادث رانندگی خرداد ماه محور برون شهری  ۳۵ نفر، درون شهری ۱۱ نفر و راه روستایی  یک  نفر را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با ۱۵ ، بابل با شش و ساری و میاندرود با ۵ نفر و شهرهای نور و تنکابن و رامسر بدون فوتی گزارش شده است و از این تعداد ۱۳ مورد راننده ،۱۳مورد موتور سوار ،۱۰ نفر سرنشین ،۱۰ نفر عابر و یک مورد هم دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در دی ماه سالجاری، هزار و ۴۹۲ نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل۱۰درصد رشد داشته است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد:از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده های برون شهری رخ داده است این می تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :