آخرین عناوین

شنبه 23 تير 1397-8:38 کد خبر:61872

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری اعلام کرد:

وعده تامین اجتماعی برای حل مشکل بیمه تامین اجتماعی رانندگان

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ساری گفت: تا کنون اطلاعات مالکین 2000 دستگاه خودرو در سامانه جامع اطلاعات در خصوص بیمه رانندگان توسط پرسنل سازمان ثبت گردیده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی ساری، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهري سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور با اشاره به مشكلات بيمه‌اي تاكسيرانان و اتوبوسرانان گفت: با مكاتبات اخير اين قول داده شده است كه بيمه تامين اجتماعي براي اين حوزه‌ها ادامه پيدا كند.

مرضیه حصاری با اشاره به اينکه بيمه تأمين اجتماعي تاکسيراني و اتوبوسراني دچار مشکل شده است، اظهار كرد: تامين اجتماعي مي‌گويد كه سهم بيمه‌اش را از هدفمندي يارانه‌ها نگرفته است و اين بيمه ‌ها تا مرحله قطع شدن رفت؛ اما با مكاتبات اخير اين قول داده شده است كه بيمه تاكسيراني و اتوبوسراني ادامه پيدا كند و افراد جديد هم بيمه شوند.

حمیدرضا فضل اله نژاد مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ساری با تایید این خبر اعلام داشت تا کنون اطلاعات مالکین 2000 دستگاه خودرو در سامانه جامع اطلاعات در خصوص بیمه رانندگان توسط پرسنل سازمان ثبت گردیده است.

وی همچنین اشاره داشت، سایر مالکان خودروها نیز می توانند با مراجعه به سازمان هر چه سریعتر اطلاعات خود را ثبت در سامانه نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :