آخرین عناوین

شنبه 2 تير 1397-18:1 کد خبر:61452

شهردار ساری اعلام کرد:

اشتغال اصلی ترین دغدغه در ساری است

شهردار ساری اشتغال را از اصلی‌ترین دغدغه‌ها دانست و گفت: فرماندار ساری می‌تواند با حمایت از مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی با پیوست اشتغال این دغدغه را رفع کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری در دیدار با فرماندار ساری به همراه معاونان و شهرداران مناطق بابیان اینکه ساری امروز در تراز شهرهای بزرگ کشور و کلان‌شهرهاست افزود: با افزایش بودجه و اعتبارات شهرداری و سرانه شهروندی و همچنین اجرای پروژه‌های کلان با محوریت گردشگری و پیوست اشتغال شهر ساری به جایگاه اصلی خود رسیده است و امروز می‌توان ساری را مرکز واقعی استان دانست.

عبوری در ادامه به مشکلات مدیریت شهری و معضلات اصلی شهرستان ازجمله بحث مدیریت پسماند و مدیریت حمل و دفن بهداشتی زباله اشاره و تصریح کرد:اتمام نیروگاه زباله‌سوز امروز از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری و فرمانداری خواهد بود.

این مسئول وظیفه امروز مدیریت در کشور را تدبیر و اقدام جهادی عنوان کرد و اظهار داشت:با حمایت و همراهی مدیریت ارشد استان در سطوح ملی و استانی شاهد کثرت پروژه‌های عمرانی هستیم.

شهردار ساری در پایان سخنان خود با اشاره به پروژه‌های شهری مانند پارکینگ طبقاتی، زیرگذر شهید سید مصطفی علمدار، بوستان بانوان، فاز دوم بوستان ملل و بلوار شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: با درایت، همکاری و همراهی فرمانداری و مدیریت شهری امسال، سال متفاوتی خواهد بود و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی با پیوست فرهنگی و اشتغال در مرکز استان خواهیم بود.

در این دیدار رضایی فرماندار شهرستان ساری با تأکید بر تعامل و همراهی میان مجموعه فرمانداری و مدیریت شهری اظهار داشت: رمز موفقیت و ارتقاء ساری در جهت توسعه پایدار شهری با رعایت تمامی شاخص‌ها ، همدلی است.

رضایی ضمن تقدیر از عملکرد مهدی عبوری شهردار ساری و مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های در قیاس ملی افزود: روحیه ایثار و جهادی در مدیریت شهرستان همچون مدیریت شهری می‌تواند ساری را به‌عنوان الگوی دیگر شهرها نیز مطرح است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :