آخرین عناوین

شنبه 2 تير 1397-11:14 کد خبر:61444

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری خبر داد:

آغاز زیرسازی محلات جنوب شهر ساری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری با تاکید بر توسعه پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر گفت: زیرسازی محلات جنوب شهر ساری آغاز شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان عمران شهرداری ساری، سید حمید هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید و نظارت بر پروژه‌های سازمان در جمع خبرنگاران از توسعه پروژه لاینینگ در فاز دوم بوستان ملل و استمرار زیرسازی محلات خبر داد و اظهار داشت: به دنبال اجرای عملیات زیرسازی در کوچه یاس از قرق، کوچه کوثر دو از خیابان شفا، باند کندرو از کمربندی جنوبی، هم اکنون پروژه فوق توسط تیم‌های عملیاتی سازمان عمران در حوزه راهسازی در کوچه بهارستان از سه راه جویبار، جاده گلم، کوچه پردیس سه از شهرک امام حسین(ع) مراحل اجرایی خود را طی می‌کند که شاخص‌ترین آن در محور توسعه گردشگری و تأمین رفاه شهری مربوط به احداث پیست موتورسواری است.

وی با اشاره به انجام عملیات لایروبی در بستر رودخانه تجن، افزود: علی‌رغم سختی‌های بسیاری که در اجرای این پروژه وجود دارد اما پیشرفت فیزیکی مناسبی را شاهد هستیم و بازدیدها و حمایت‌های شهردار ساری از این سازمان به تسریع در روند اجرایی آن کمک شایانی کرده است.

هاشمی به اجرای تقویت پروژه هدایت آب‌های سطحی شهر در خیابان 22 بهمن اشاره و افزود:احداث کانال کوچه شهید آملی در این منطقه طبق زمان‌بندی صورت گرفته و این پروژه در کوچه سنجابی از خیابان اندرخورا نیز در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری یادآور شد: پروژه دیوار پیش ساخته، طبق تعامل و انجام سلسله مراتب اداری و قراردادکاری با پدافند نیروی هوایی بابلسر پیگیری که در اجرای این پروژه از تولیدات داخلی سازمان عمران استفاده می‌شود.

وی بر آمادگی این سازمان جهت اجرای هر نوع پروژه عمرانی تأکید کرد و افزود: تمرکز بر روی اجرا و اتمام پروژه لاینینگ از سوی تیم‌های عملیاتی سازمان عمران در اولویت امور قرار دارد اما در انجام سایر پروژه‌های محول شده از سوی شهرداری، کوشا و جدیت لازم را به خرج می‌دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :