آخرین عناوین

پنجشنبه 31 خرداد 1397-19:55 کد خبر:61420

با حضور مسئولین شهرستانی و استانی صورت گرفت:

انتصاب شهردار جدید کیاسر

مراسم معارفه شهردار جدید کیاسر با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیرکل امور شهری استانداری مازندران و مسئولین شهری و استانی برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، مراسم معارفه شهردار جدید کیاسر با حضور نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، مدیرکل امور شهری استانداری مازندران ، امام جمعه بخش چهاردانگه ، مسئولین شهری و استانی و جمعی از مردم کیاسر در مصلی این شهر برگزار و در نهایت همت محمدنژاد به عنوان شهردار معرفی شد.

براساس این گزارش، رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر گفت: بعد از مطالعات بسیار ، شورای شهر کیاسر به این نتیجه رسید تا از فردی متخصص ، با انگیزه و دارای ارتباط قوی با مسئولین استانی به عنوان شهردار استفاده نماید.

محمدابراهیم ابراهیمی با اشاره به همراهی نمایندگان مجلس با شورای اسلامی و شهرداری کیاسر ، اظهار داشت: نظارت شهروندان بر عملکرد شورا و شهرداری موجب می شود تا شهر کیاسر به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نهضت آسفالت در تمام سطح شهر کیاسر انجام خواهد شد ، ادامه داد: احداث کانال های هدایت آب های سطحی در سه نقطه شهر کیاسر آغاز شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: بهسازی و بازسازی خیابان های منتهی به کیاسر باعث توسعه گردشگری در این شهر خواهد شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور مردم به عنوان کمک کننده می تواند باعث تقویت و توسعه شهرشان شود.

علی اصغر یوسف نژاد در مراسم معارفه شهردار کیاسر اظهار داشت: هرچند از اصل استفاده از مردم به خوبی بهره برده نشده است اما حضور مستقیم مردم در انتخاب شورای شهر باعث بهبود وضعیت شهرداری ها شده است.

یوسف نژاد با بیان اینکه قبل از تشکیل شورا ، دولت مسئولیت شهرداری ها را بر عهده داشت ، ادامه داد: دولت در آن زمان نسخه واحدی برای تمام شهرهای یک منطقه می پیچید که آن نسخه واحد به دلیل عدم تشابه شهرها ، مشکلات متعددی را ایجاد می نمود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر استقلال ، منزلت و شان شوراها در تصمیم گیری تاکید دارم.

یوسف نژاد با تاکید بر اینکه برای بهبود عملکرد شهرداری ها نیاز به کمک و همدلی تمام دستگاه های اجرائی است ، افزود: کیاسر پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف به خصوص گردشگری دارد.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: اتکا شهرداری به درآمدهای ناپایدار ، خدمات رسانی را با مشکل روبه رو می سازد .

یوسف نژاد با تاکید بر اینکه برای جذب اعتبارات جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کیاسر آمادگی کامل دارد ، افزود: اینکه آقای محمدنژاد مسئولیت سخت شهرداری کیاسر را پذیرفته است جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: مدیران تقوا را در سرلوحه کارشان قرار دهند زیرا در آن صورت خداوند راه های موفقیت را نشان خواهد داد.

یوسف نژاد در پایان اظهار داشت: باید طوری کار کنیم که مقابل شهدا شرمنده نبوده و در برابر ائمه اطهار روسفید باشیم.

امام جمعه بخش چهاردانگه ساری نیز گفت: از آقای محمدنژاد انتظار دارم شهردار نباشد بلکه شهرساز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی تیموری در مراسم معارفه شهردار کیاسر اظهار داشت: تهیه طرح تفصیلی شهر کیاسر ضروری ترین نیاز این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه برای زیباسازی شهر کیاسر نیاز به برنامه ریزی مناسبی است ، افزود: شهری گردشگر جذب می کند که چهره ای زیبا داشته باشد.

تیموری با بیان اینکه مردم کیاسر ، مردمی همدل و مهربان هستند ، تصریح کرد: برای فعالیت در شهر کیاسر به دلیل موقعیت جغرافیایی اش باید عاشق بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم کیاسر دوستدار مدیران صادق و عاشق هستند ، ادامه داد: فراموش نکردن مدیران و مسئولین خدمتگذار از ویژگی های مردم کیاسر است.

تیموری افزود: شکم گرسنه عامل اصلی مهاجرت است لذا مسئولین باید به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان کیاسری باشند تا جلوی مهاجرت آنها به شهرهای دیگر را بگیرند.

مشاور شهردار ساری نیز گفت: همدلی شهرداران در شهرستان ساری باعث توسعه این شهرها خواهد شد.

محمدحسن محمدی کیادهی در مراسم معارفه شهردار کیاسر اظهار داشت:‌کیاسر در مسیر راه دسترسی و اصلی مازندران به سمنان قرار دارد لذا می تواند از این ظرفیت برای توسعه بهره ببرد.

وی ادامه داد: شهرهایی که در عرض استان مازندران قرار دارند در سال های گذشته به جایگاه واقعی شان نرسیدند.

محمدی کیادهی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه نباید حرف درمانی کرد ، افزود: شهرداری ساری آمادگی کامل دارد تا به شهرداری کیاسر کمک کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز گفت: با توجه به انسجام شورای اسلامی شهر کیاسر امیدواریم شهردار جدید این شهر کارنامه موفقی از خود بر جا بگذارد.

سیدمحمد محمدی تاکامی در مراسم معارفه شهردار کیاسر اظهار داشت: حضور به عنوان شهردار یک شهر ، فرصتی برای خدمت صادقانه به مردم است.

وی با بیان اینکه شهردار نباید تنها به اقدامات خدمات شهری بپردازد، تصریح کرد: شهردار باید در یک تعامل بزرگتر با ارکان حاکمیتی شهرستان و استان مذاکره نموده و برای شهرش امتیازاتی را کسب کند.

محمدی تاکامی ادامه داد: کیاسر مردمان بسیار خوبی دارد که همواره قدردان زحمت کشان مدیریتی بوده اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری ها نباید درجا بزنند، افزود: شهردار کیاسر از جایگاه خود و تمام افرادی که دلسوز این شهر هستند برای توسعه و جذب سرمایه گذار استفاده نماید.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار در راستای توسعه شهر کیاسر ضروری است.

شهردار کیاسر نیز گفت: با همراهی شورای شهر به دنبال تبدیل کردن کیاسر به یک شهر پویا هستیم.

براساس این گزارش،همت محمدنژاد در مراسم معارفه اش به عنوان شهردار جدید کیاسر که در مصلی این شهر برگزار شد ، اظهار داشت: کیاسر یک شهر فوق العاده محروم و یا یک روستای بزرگ است که در 25 سال سابقه شهری اش به جایگاه واقعی نرسیده است.

وی ادامه داد: بی مهری هایی که به شهر کیاسر شد باعث عدم توسعه این شهر گردید.

محمدنژاد با بیان اینکه کیاسر مستعد جهش و توسعه است، افزود: باید کیاسر را در ریل توسعه قرار دهیم.

شهردار کیاسر با تاکید بر اینکه این شهر در قلب بهشتی به نام چهاردانگه قرار دارد ، ادامه داد: در صورت توجه به کیاسر و نخبگان این شهر می توان شاهد توسعه باشیم.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرائی چندین پروژه عمرانی در شهر کیاسر ، تصریح کرد: احداث بازارچه سنتی در کیاسر باعث توسعه گردشگری در این شهر می شود.

محمد نژاد ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر بابت اعتماد و انتخاب وی به عنوان شهردار ، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردم زحمتکش ، غیور و مهربان کیاسر را به دست آوردم.

شهردار کیاسر با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذار یکی از اهداف وی در آینده می باشد ، ادامه داد: به زودی چشم انداز کوتاه مدت و بلند مدت توسعه شهر کیاسر تهیه خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از پرسنل شهرداری کیاسر، ابراز امیدواری نمود تا مشکلات مالی این شهرداری هر چه زودتر برطرف شود.

بعد از مراسم معارفه شهردار کیاسر ، کلنگ احداث بازارچه سنتی این شهر با حضور مسئولین بر زمین زده شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :