آخرین عناوین

جمعه 11 خرداد 1397-12:21 کد خبر:61103

آخرین وضعیت حمل و نقل بار در مازندران

دو روز گذشته اکیپ‌های حمل بار برای جابه‌جایی حمل بار مستقر شدند و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در تلاش هستند تا مواد و کالاهای فاسدشدنی را به مقصد برسانند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، روزهای گذشته شاهد اعتصاب کامیون‌داران نسبت به افزایش قیمت عوارض و لوازم یدکی و از سویی دیگر ثابت ماندن کرایه بار بودیم.

خبرهایی از ادامه داشتن این اعتصاب‌ها وجود دارد و پیگیری‌هایی از سوی مسئولان برای خاموش شدن این تجمع‌ها در حال انجام است.

دو روز گذشته نیز اکیپ‌های حمل بار برای جابه‌جایی حمل بار مستقر شدند و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در تلاش هستند تا مواد و کالاهای فاسدشدنی را به مقصد برسانند.

خبرهایی مختلفی در زمینه اعتصاب کامیون‌داران به گوش می‌رسد ولی آنچه مسلم است باید زودتر به مشکلات این چنینی پایان داده شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

*ناهماهنگی بین شرکت‌ها موجب اعتراض‌هایی در بین کامیون‌داران شد

دادستان مرکز مازندران درباره اعتصاب کامیون‌داران اظهار کرد: دادستانی در این زمینه ورود پیدا کرده است.

سید یونس حسینی عالمی بیان کرد:بحثی که در بندرامیرآباد داشتیم این بوده که یک‌هزار و 300 کامیون‌دار فعالیت می‌کنند که بیشتر مربوط به حوزه نکا و بهشهر هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون هر شهرستانی باید صنف و تشکیلات در این زمینه داشته که ناهماهنگی بین صنف بهشهر و نکا ایجاد شد.

دادستان مرکز مازندران اضافه کرد: به این دلیل که بیشتر کامیون‌ها مربوط به حوزه نکا بوده و در حوزه جغرافیایی بهشهر مشغول فعالیت هستند که ناهماهنگی‌های به وجود آمده در این زمینه موجب نارضایتی کامیون‌داران شد که به جمع‌بندی رسیدیم.

حسینی عالمی تصریح کرد: قرار است دادستان‌های شهرستان‌های نکا و بهشهر با همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صنفی تشکیل دهند و مجدداً رای‌گیری شود و صنف مجموعه باربری دخالت کند.

وی افزود:همچنین امکاناتی را نیز اداره کل راهداری در اختیارشان قرار دهد تا با نظارت جدی بر تقسیم بار و نحوه نوبت‌دهی مشکلات حل شود.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه ناهماهنگی بین شرکت‌ها موجب اعتراض‌هایی در بین کامیون‌داران شد، خاطرنشان کرد: از بحث پیشگیری از وقوع جرم در این زمینه ورود پیدا کردیم.

حسینی عالمی گفت: دادستان‌های نکا و بهشهر مأمور شدند این موضوع را پیگیری کنند تا درگیری‌ها برای همیشه خاموش شود.

*هیچ اعتصابی نداریم و کارها طبق روال در حال انجام است

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این‌باره ، اظهار کرد: تعداد 12 هزار و 412 ناوگان باری و 17 هزار و 371 راننده باری در مازندران مشغول به فعالیت هستند.

سیدرحمت‌الله موسوی با اشاره به اینکه روز گذشته 3 هزار و 243 ناوگان باری نسبت به جابه‌جایی محصولات مختلف اقدام کردند، اضافه کرد: روزانه بیش از 3 هزار ناوگان سنگین در مازندران بارگیری می‌شوند.

وی با اعلام اینکه هیچ اعتصابی نداریم و کارها طبق روال در حال انجام است، تصریح کرد: براساس روال بارگیری انجام می‌شود و هیچ مشکلی نداریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :