آخرین عناوین

سه شنبه 25 فروردين 1394-23:2 کد خبر:6047

پس از 3 روز از وقوع سیلاب ،محاصره شدگان هنوز آزاد نشده اند:

10 کارگر آملی همچنان گرفتار خشم رودخانه هراز/رساندن غذا از راه جنگل/بی اطلاعی مسئولان!!!

10 کارگر آملی پس از سه روز از وقوع سیلاب همچنان گرفتار خشم رودخانه هراز هستند و نتوانستند محل کار خود که در محاصره جنگل و سیلاب قرار دارد را ترک کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رودخانه هراز این شهرستان که از دامنه کوه دماوند سرچشمه می‌گیرد، در آخرین وضعیت خود با بارندگی شدید بالادست و ذوب شدن برف کوه‌ها؛ سیلاب به‌راه انداخت و آنچه در سر راه خود بود را شست و برد.

در میانه راه و در حاشیه رودخانه هراز، تأسیسات و بناهای زیادی احداث شده است که یکی از آنها سه واحد تولیدی از شعبات واحدهای صنعتی مستقر در شهرستان آمل است که 10 کارگر این واحدها به‌دلیل خراب شدن پل ارتباطی، سه روز است در محاصره جنگل و سیلاب قرار گرفته‌اند و فریادرسی ندارند.

موسوی یکی از این کارگران تلاش کرده است از طریق ارسال فیلم گرفتار شدن خود و همکارانش به شبکه‌های اجتماعی برخی خبرنگاران، آنها را از وضعیت خود مطلع کند.

وی در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه از سه روز گذشته که سیلاب موجب خروش رودخانه هراز شد، خبری از امکانات برای رهایی ما نیست، گفت: ما باید دو روز پیش شیفت کاری خود را پس از 12 ساعت تحویل می‌دادیم ولی دو شب پیش تاکنون در محاصره سیلاب قرار داریم.

این کارگر شرکت، با بیان اینکه واحدهای صنعتی ما در جاده هراز ـ کیلومتر هفت جاده آمل به تهران ـ قرار دارد، افزود: شرکت تازه‌تأسیس کاله، آمل‌طیور و کشتارگاه آمل‌طیور در این منطقه قرار دارد.

موسوی اظهار کرد: با بخش‌های مختلف امدادی در آمل تماس گرفتیم اما همه می‌گویند چون زنده‌اید بمانید تا بیاییم، با این حال مسئولان شرکت ما از طریق جنگل‌های پشت کارخانه‌ها، توسط یک پیرمرد راه‌بلد مقداری کنسرو برای ما فرستادند.

وی با اعلام اینکه ما حدود 10 کارگر هستیم که در انتظار کمک مسئولان مانده‌ایم، درباره وضعیت خروشان رودخانه هراز، بیان کرد: رودخانه هنوز پرآب است و کنده‌های درخت و گل‎ولای فراوانی را با خود شسته و آورده و تنها پل ارتباطی منطقه به‌دلیل ازدحام سیلاب، تغییر مسیر داده است.

به گزارش فارس، اینکه ستاد مدیریت بحران و مسئولان شهرستان چگونه نسبت به وجود این تعداد افراد هنوز اطلاعاتی ندارند و کمکی نکرده‌اند، جای تعجب دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :