آخرین عناوین

يکشنبه 9 فروردين 1394-13:47 کد خبر:5924

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد:

تشرف بیش از یک ‌میلیون مسافر نوروزی به بقاع امامزادگان مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشرف یک ‌میلیون و 250 هزار مسافر نوروزی به بقاع امامزادگان استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بازرسی و نظارت از عملکرد و اجرای هدفمند طرح نوروزی آرامش بهاری از بقاع متبرکه و امامزادگان مجری این طرح آغاز شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تمامی شهرهای استان مجری طرح نوروزی آرامش بهاری هستند، افزود: طرح آرامش بهاری در 240 بقعه و امامزاده استان در حال اجرایی است.

علیزاده با اشاره به اینکه بازرسی از اجرای هدفمند طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور 6 تیم بازرسی اداره‌کل اوقاف استان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بازرسان اداره‌کل در این بازرسی‌ها نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها در اجرای این طرح ملی را مورد بررسی قرار و پس از دریافت اطلاعات برای جمع‌بندی نهایی به مجموعه اداره‌کل اوقاف مازندران ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه پس از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری تعداد زائران و بازدیدکنندگان از اماکن متبرکه استان از افزایش چشمگیری برخوردار بود، ادامه داد: طبق اعلام شهرستان‌ها تاکنون یک میلیون و 250 هزار نفر به زیارت امامزادگان مازندران مشرف شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران متذکر شد: استان مازندران از تعداد زیادی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز برخوردار است که از این فرصت می‌توان برای ترویج گردشگری مذهبی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بهره‌گیری کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :