آخرین عناوین

دوشنبه 3 فروردين 1394-19:41 کد خبر:5839

فرماندار ساری خبر داد:

برنامه ها باید با همدلی و همزبانی اجرا شوند/ مرمت راه چشمه سورت

فرماندار ساری با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: باید با همدلی و همزبانی عملی، شعار سال جاری ولایت فقیه را در تمام برنامه های اجرایی خود محقق کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از  مهر، جواد واحدی عصر دوشنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستان ساری با بیان اینکه توافقات بین المللی بسمت توافقات سیاسی است، اظهارداشت: خوشبختانه توافقات فنی ۱+۵ به سرانجام رسیده و برای توافقات نهایی باید همدلی و همزبانی با توجه به شعار رهبری بین مسئولان نظام و مردم وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: با تشکیل ۱۳ کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۵ اسفند تاکنون دو میلیون مسافر ورودی به استان داشته ایم که ۱۲۳ هزار و ۵۳۰ نفر شب در هتل ها و متل ها اقامت داشتند.

فرماندار ساری به کشیک شبانه روزی و فعالیت ۶۴ نانوایی در ایام تعطیلات در شهرستان ساری با توجه به مشکلات در این خصوص در سال گذشته اشاره کرد.

واحدی با بیان اینکه از ۱۸ اسفند با کمبود و قطعی آب مواجه بوده ایم، اذعان داشت: خوشبختانه در سال جاری هیچگونه مشکلی در خصوص کمبود و قطع آب وجود نداشته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در محورهای ورودی استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در مسیرهای استان از زباله خبری نیست.

واحدی با بیان اینکه راه دسترسی به چشمه سورت آماده شده است گفت: از ۲۹ اسفندماه تاکنون حدود ۲ هزار نفر در ستاد اسکان آموزش پرورش ناحیه یک و یکهزار و ۴۱۶ نفر در ستاد اسکان ناحیه دو اموزش و پرورش استقرار یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :