آخرین عناوین

پنجشنبه 28 اسفند 1393-15:51 کد خبر:5748

توسط شهردار ساری و تیم کاری او به نتیجه رسید:

ساري پايتخت نمادهاي نوروزي شد

مركز استان مازندران پس از موفقيت هاي سال گذشته در جذب گردشگران و مسافران نوروزي و قرار گرفتن در حلقه شهرهاي برتر گردشگرپذير كشور، در نوروز 94 هم مهياي ميزباني  شايسته از گردشگران است.


به گزارش خزرخبر ،شهردار ساري در گفتگو با گردشگر آنلاين از تلاش هاي گسترده  و برنامه ريزي براي ايجاد چهره اي متفاوت و بانشاط از اين شهر در ايام نوروز خبر داد.

مهدي عبوري توجه به فضاي سبز، زيباسازي، پاكسازي سطح شهر، رنگ آميزي بلوارها، نورپردازي، آماده سازي بوستانها، حذف آلودگي بصري و لكه گيري آسفالت خيابانها و كوجه ها و نهضت پياده روسازي را از جمله فعاليتهاي شهرداري براي تغيير سيماي ساري عنوان كرد.

سال 93  براي  شهرداري و شوراي شهر ساري، خوش  يمن بود.

شهرداري ساري به مدد بودجه 270 ميليارد توماني خود كه پيش از اين سابقه نداشت، توانست زيرساختهاي توسعه ساري را ارتقا بخشد و پروژه هاي  مهم و ماندگاري همچون، بوستان ملل،  ميان گذر شمالي، كمربند شمالي، نهضت آسفالت، هدايت آبهاي سطحي و دهها پروژه ديگر را محقق كند.

شهردار ساري در  پيام نوروزي خود سال 94 را  سال اتفاقات بزرگ در اين شهر توصيف كرده است واز بودجه 350  ميليارد توماني براي  شتاب بخشيدن به توسعه مركز استان و به ثمرنشستن  پروژه هايي همچون نيروگاه زباله سوز و شهربازي مدرن  خبر داده است.

عكس هاي  يادگاري

نمادهاي  جذاب و  المان هاي برگرفته از فرهنگ اسلامي ، ايراني و بومي سيماي بصري مركز استان مازندران را جلوه بخشيده است و اين شهر را به پايتخت نمادهاي نوروزي مبدل ساخته است. خيابانهاي اصلي و ميادين اين شهر به نمادهايي آراسته شده است كه حامل پيام هاي فرهنگي، بهاري و فاطمي است.

نمادهايي كه به مكان گرفتن عكس هاي  يادگاري گردشگران و مسافران مبدل شده اند و بيش از همه براي كودكان و نوجوانان جاذبه ايجاد كرده اند.

راديو ساري را شنونده باشيد

گردشگران مي توانند  امسال در خودروهايشان راديو ساري را شنونده باشند.

شهرداري ساري در ايستگاههاي نوروزي خود،  لوح فشرده اي با عنوان «راديو ساري» را به خانواده هاهديه مي كند كه شامل پيام شهردار، موسيقي، طنز و موضوعات  فرهنگي و اجتماعي است.

سه ايستگاه نوروزي شهرداري، در بلوار امام رضا(ع) ميدان امام (ره) و بلوار كشاورزي كه ورودي هاي اهل  شهر محسوب مي شوند "راديوساري "را به همراه راهنماي گردشگري و بروشورهاي آموزش شهروندي به مسافران تقديم مي كنند.

چشم گيرترين تفاوت نوروز امسال

چشم گيرترين تفاوت نوروز امسال براي گردشگراني كه  به ساري  سفر مي كنند پروژه اي  نشاط بخش و تحسين برانگيز است كه مركز استان مازندران را به  شهر رودخانه اي كشور مبدل كرده است.

پروژه اي كه تحقق آن مفهوم واقعي مديريت جهادي  بود و ظرف يكصد روز  انجام شد.

 بوستان رودخانه اي  ملل  كه گردشگري در ساري را جاني دوباره بخشد و هر بيننده اي را مجذوب خود مي كند.

بزرگترين  مجموعه تفريحي- توريستي شمال كشور كه همنشين با رودخانه تجن است و امكانات پرجاذبه و فرح بخشي را در خود جاي داده است.

بوستان ملل ماندگاري گردشگر اي نوروزي را در ساري افزايش خواهد بخشيد و خانواده هاي بسياري  را ميزبان خواهد بود.

هر شهروند يك خبرنگار

مركز امور رسانه اي  شهرداري ساري هم در نوروز  پركار است.

اين مجموعه از ظرفيت هاي خبرنگاران براي استقرار در ايستگاههاي نوروزي و تهيه گزارش هاي متنوع از  مسافران نوروزي در اماكن ديدني ، تاريخي و مذهبي  بهره خواهد گرفت.

« هر شهروند يك خبرنگار» طرحي است كه اين مركز در تعطيلات نوروزي اجرا خواهد كرد.

شهروندان مي توانند مشاهدات  خود از  رخدادهاي نوروزي را كه از جذابيت هاي  خبري  برخوردار است از طريق تلفن 137 در اختيار مركز  امور رسانه شهرداري ساري قرار دهند. اين  خبرها  پس از ارزيابي و  پرداخت در سايت اين مركز منتشر مي شود

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :