آخرین عناوین

يکشنبه 24 اسفند 1393-14:28 کد خبر:5720

رییس مرکز بهداشت آمل:

انتقاد از دامپزشکی آمل/سهل انگاری پیمانکار کشتارگاه صنعتی آمل

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل از دامپزشکی و شرکت سازنده کشتارگاه صنعتی انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر:حمزه قاسمی با اشاره به اینکه ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی واحساس مسئولیت آحاد مردم علی الخصوص دست اندرکاران امر سلامت می باشدافزود : همه ما باید نسبت به سلامت مردم احساس  مسئولیت کنیم ونظارت بیشتری داشته باشیم تا سلامت مردم به خطر نیافتد .

وی ادامه داد:  کشتار مرغ درملاء عام یک معضل بزرگ بهداشتی درجامعه می باشد که دامپزشکی شهرستان نتوانسته است درجهت جلوگیری از کشتار خوب ورود پیدا کند.

قاسمی با بیان اینکه 5 سال از عمر ساخت کشتارگاه صنعتی درشهرستان می گذرد ولی اقدامی صورت نگرفته است ادامه داد: شهردار آمل برای سامان دادن وضعیت فعلی کشتارگاه سنتی گام های خوبی برداشته و5 سال منتظر ماندیم شرکتی که مسئولیت ساخت کشتارگاه صنعتی رابرعهده گرفته کاری انجام نشده است.

وی با انتقاد از اداره ورزش وجوانان شهرستان در خصوص عدم پلمپ باشگاههای غیر مجاز بیان داشت: هر جلسه این موضوع مطرح می شود که باشگاههای غیرمجاز پلمپ شوند ولی متاسفانه کاری انجام نمی شود . 

 وی تاکید کرد: اگر واقعا پیگیری باعث بر کنارشدن ما می شود بگذارید ما را از پست مان بردارند تا سلامت مردم به خطر نیفتد. 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل  در خاتمه گفت: بررسی هایی که در آخرین سرشماری کشور انجام شد نشان داد که جمعیت کشور ما روبه کاهش است و ما باید در راستای سیاست های جمعیتی کشور با توجه به بیانات مقام معظم رهبری نسل جوان را حفظ کنیم و این فرهنگ جا بیفتد که حداقل هر خانوده دو فرزند داشته باشد. 

آتنا عزیزی(آمل)

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :