آخرین عناوین

شنبه 23 اسفند 1393-20:23 کد خبر:5715

مهمترن خبرهای ناجای مازندران در یک نگاه

مهمترین خبرهای ناجای مازندران را در یک نگاه منتشر می کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای مازندران،چالوس(غصب عناوین شغلی):برابر اعلام ف.ا.شهرستان چالوس در ساعت 14 و 17دقیقه مورخه 20/12/1393 مامورین حین گشت زنی در بلوار امام رضا (ع) به یک دستگاه خودرو پروتن به رانندگی شخصی ملبس به لباس پلیس راهور مظنون ، نامبرده دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده خود را فرزاد - ش ۵۰ ساله اهل و ساکن چالوس- معرفی و اظهار داشت: حدود ۲ ماه قبل اقدام به تهیه البسه نظامی نموده و با جعل عنوان و پوشیدن البسه نظامی از مردم اخاذی می نمود که در این خصوص پرونده تشکیل ،موضوع تحت بررسی می باشد .

كشف 7 هزار عدد ماده محترقه در جويبار

گروه استان ها - فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از كشف 7 هزار عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ " سيد رحمان رضازاده " فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس از برخورد قاطع پليس با عوامل تهيه و توزيع مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد.

وي گفت: در همين راستا و با نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال با هماهنگي مراجع قضائي طرحهاي ويژه برخورد با عوامل توزيع مواد محترقه در دستور كار ماموران پليس اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود :در همين راستا ماموران انتظامي اين شهرستان موفق به كشف 7 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگيري 4 نفر از عاملان تهيه وتوزيع مواد منفجره شدند.

وي تصريح كرد: در اين عمليات دو واحد تجاري عرضه کننده مواد محترقه پلمپ شد و متهمان نيز پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

رضازاده در پايان از شهروندان خواست : در صورت اطلاع از اماكن توزيع مواد محترقه مراتب را از طريق مركز فوريتهاي پليس 110 گزارش كنند.

33 هزار متر مربع از اراضي ملي در شهرستان نکاء خلع يد شد

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از کشف يک فقره زمين خواري 3ميليارد و333 ميليون ريالي و خلع يد 33369 متر مربع از زمين هاي تصرف شده در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ حسن فلاح "فرمانده انتظامي شهرستان نکاء در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي کسب خبري از سوي پليس آگاهي شهرستان مبني بر تصرف بخشي از اراضي طبيعي روستاي ولاديمه هزار جريب اين شهرستان توسط افرادي سودجو موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادي اين پليس قرارگرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نکاء افزود : مامورن با هماهنگي مراجع قضائي ومسئولان اداره منابع طبيعي شهرستان و با حضور در محل 33 هزارو 396 متر از اراضي تصرف شده را از يد اين زمين خواران آزاد کردند .

وي درادامه تصريح کرد : در اين راستا چهر نفر از عاملان سودجو ومتصرفان منابع طبيعي به نام هاي "باقر- ن"،" اسحاق - ن" ،"نظر- ن" و" محمد- ن" دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند .

فلاح ارزش تقريبي زمين هاي آزادسازي شده را بالغ بر 3ميليارد و336ميليون و900 هزار ريال عنوان کرد .


عزم پليس براي جلو گيري از ناهنجاري هاي چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز
گروه استان ها – فرمانده انتظامي استان مازندران در گفتگوي ويژه خبري صدا و سيماي مرکز استان، از عزم جدي پليس براي مقابله با هرگونه ناهنجاري ها در تعطيلات نوروزي و چهارشنبه آخر سال خبر داد .
به گزارش پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي استان مازندران با حضور در استوديوي خبر صدا و سيماي مرکز استان در برنامه زنده تلويزيوني گفتگوي ويژه خبري شرکت کرد.

وي در اين برنامه از آمادگي کامل فرماندهي انتظامي استان مازندران براي تامين امنيت مردم ومسافران نوروزي و جلوگيري از هرگونه ناهنجاري ها در چهارشنبه آخر سال خبرداد .

سردار جعفري نسب در اين گفت و گو بيان داشت : پليس براي تامين امنيت مردم در چهار شنبه آخر سال با بسيج کليه امکانات و تجهيزات خود با هرگونه ناهنجاري ها و عاملان ناامني ها که باعث رنجش خاطر مردم مي شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

وي افزود : هر چند چهارشنبه آخرسال داراي پشتوانه فرهنگي، اعتقادي ديني و مذهبي است، اما اين مراسم در سال هاي اخير به انفجار ترقه و مواد محترقه و ايجاد مزاحمت براي شهروندان تبديل شده است که پليس براي جلوگيري از اين روند، با کساني که بخواهند، موجب سلب آسايش و آرامش مردم شوند، برخورد خواهد کرد .

جعفري نسب با تاکيد بر برگزاري مراسم چهارشنبه آخرسال بصورت محله محور و با کنترل خانواده ها افزود: مراسم چهارشنبه آخرسال در يک محدوده زماني خاصي است و پس از آن از ساعت 20 و 30 به بعد پليس با هرگونه ناهنجاري و اخلال در نظم عمومي برخورد خواهد کرد.

وي همچنين به طرح هاي انتظامي و امنيتي در اين ايام اشاره کرد و افزود : مردم استان از مهماناني که به استان مازندران سفر مي کنند انتظار دارند حرمت ها را حفظ کنند.

وي به طرح ويژه پليس در شهرک هاي ساحلي استان اشاره کرد و افزود : در تعطيلات نوروزي با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و اخلاقي در شهرک هاي ساحلي از جمله سگ گرداني و عدم رعايت شئونات اسلامي برابر قانون برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامي استان مازندران در اين گفت وگو خاطر نشان کرد : باتوجه به اينکه استان مازندران از مواهب الهي وگردشگري مناسبي برخوردار بوده و از طرفي نيز در مسير ارتباطي بارگاه ملکوتي امام هشتم قرار گرفته همه ساله شاهد حجم گسترده اي از مسافرت ها به اين استان هستيم .

سردار جعفري نسب با اشاره به حضور حداقل 15 ميليون نفر از مهمانان نوروزي در استان مازندران و همچنين جمعيت بالاي ساکن در اين استان که به لحاظ مهمانپذير بودن اين استان در محل سکونت خود حضور دارند با حجم بالايي از ماموريت ها در بخش هاي انتظامي و ترا فيکي مواجه هستيم که به منظور روان سازي حجم ترافيک و گسترش چتر امنيتي در استان تدابير ويژه اي در نظر گرفته شده است وبه دليل بدليل حجم بالاي ترافيک و ورود بيش از 15 ميليون مسافر به استان محوريت طرح در اين ايام با پليس راهنمايي و رانندگي است .

فرمانده انتظامي استان مازندران از بکارگيري 100 درصدي کارکنان فرماندهي انتظامي استان در مراکز اقامتي ، تفرجگاه ها ، محورهاي مواصلاتي و سواحل استان مازندران خبرداد.

وي گفت:2000نفر نيروي کمکي در جهت تامين امنيت مردم و مهمانان نوروزي به استان مازندران اختصاص خواهد يافت، ضمن اينکه از پليس هاي افتخاري نيز در تامين امنيت محلات و سکونت گاه ها نيز استفاده خواهد شد .

سردار جعفري نسب در ادامه با تاکيد بر رعايت شئونات اخلاقي و اسلامي توسط مسافران و مهمانان نوروزي، تصريح کرد : متاسفانه برخي از شهرک هاي خصوصي به حياط خلوت و حاشيه امني براي هنجار شکنان تبديل شده بودند که در تعطيلات نوروزي امسال از ورود افراد هنجار شکني که با رفتار هاي ناپسند خود مثل سگ گرداني و رواج بدحجابي نارضايتي و نفرت مردم را فراهم کرده و باعث تضييع حقوق شهروندان ، در اين شهرک ها مي شوند، جلوگيري خواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران از تعامل و همکاري سازمان هاي همسو در اجراي طرح هاي نوروزي خبر داد و گفت : طي هماهنگي هاي انجام شده با دستگاه قضائي با هرگونه ناهنجاري ها چه در ايام نوروز و چه در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد خواهد شد، ضمن اينکه تمامي افراد داراي سوابق کيفري از جمله سرقت و شرارت تحت کنترل پليس قرار خواهند گرفت.

سردار جعفري نسب پيشاپيش فرارسيدن سال نو را به همه هموطنان ايران اسلامي تبريک گفت و سفري خوش را براي مردم عزيز آرزو کرد .
وي خطاب به شهروندان و مسافران بر رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و همکاري با پليس در حفظ امنيت و آرامش جامعه تاکيد کرد.

کشف 39 کيلو حشيش در شهرستان مياندرود

گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود استان مازندران از توقيف يک دستگاه خودروي پرايد با 39 کيلو حشيش در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ هادي نصيري فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر حمل مواد مخدر توسط يک دستگاه خودروي پرايد موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود افزود : ماموران با انجام تحقيقات پليسي وانجام عمليات شناسائي موفق شدند خودروي مورد نظر را با 6 نفر سرنشين در ورودي اين شهرستان شناسايي و متوقف کنند .

سرهنگ نصيري درادامه خاطر نشالن کرد : خودروي مورد نظر توسط ماموران متوقف ودر بازرسي از آن 39 کيلو مواد مخدر حشيش کشف شد.

وي درادامه اظهار داشت ، کليه سرنشينان خودروي مورد نظر (دونفر مرد ، دونفر زن ودونفر بچه ) دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :