آخرین عناوین

پنجشنبه 30 فروردين 1397-11:40 کد خبر:53348

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

معوقات بانکی بیشترین حجم پرونده در دادگستری‌های مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بیشترین حجم پرونده‌ها در دادگستری‌های استان، معوقات بانکی است که در این خصوص باید با جدیت خاصی به این موضوع ورود کنیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام تقوی‌فرد به موضوع حجم پرونده‌ها در دادگستری استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین حجم پرونده‌ها در دادگستری‌های استان، معوقات بانکی است که در این خصوص باید با جدیت خاصی به این موضوع ورود کنیم.

وی اظهار کرد: در این خصوص با جلسه‌ای که با حضور دیگر اعضای جلسه برگزار شد مقرر شد، با تشکیل کار گروهی متشکل از سازمان بازرسی، نماینده دادسرا، دادگاه عمومی و دادگاه تجدید نظر تشکیل تا با حساسیت خاصی به پرونده‌های بانکی و بعضی از ادارات رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: در این زمینه نیز پرونده‌های که حقوق عامه مردم نیز در آن وجود دارد باید شعبه خاصی تعیین شود، تا با توجه به اهمیت آن با دقت خاصی مورد رسیدگی قرار گیرد زیرا این پرونده‌ها حق و حقوق مردم و بیت‌المال است.

این مسئول در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شعار امسال مبنی بر حمایت از خرید کالاهای ایرانی ادامه داد: ما باید بکوشیم با حمایت از تولید داخلی با بهره گرفتن از بیانات رهبر معظم انقلاب با خرید کالای ایرانی گامی موثر در اهداف اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی برداریم.

تقوی‌فرد گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مدیرکل بازرسی باید نظارت بیشتری از مراکز دولتی در خرید کالای ایرانی داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :