آخرین عناوین

سه شنبه 28 فروردين 1397-10:41 کد خبر:53317

معاون آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد:

برنامه امتحانات دانش‌آموزان در مازندران تغییر نمی‌کند

معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران گفت: هیچ تغییری باتوجه به ماه مبارک رمضان در برنامه امتحانات دانش‌آموزان در استان نداریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، اسفندیار نظری اظهار داشت: باتوجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان براساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش تغییری در امتحانات نداریم.

وی ادامه داد: امتحانات دروس نهایی سال چهارم (پیش دانشگاهی) از یکم تا نهم خرداد ماه و دروس غیرنهایی قبل از این تاریخ برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان برای کنکور در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه امسال آمادگی داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: امتحانات پایه دهم و یازدهم و متوسطه اول از یکم تا ۲۳ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: باتوجه به اینکه دوره ابتدایی بر مبنای نظام ارزشیابی توصیفی کیفی است امتحانات به ‌صورت درون مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امسال دانش‌آموزان پایه نهم بحث هدایت تحصیلی دارند و نمرات پایانی خرداد ماه تاثیر بسزایی در هدایت تحصیلی دارد، تمامی دروس پایه نهم به ‌صورت هماهنگی استانی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: توصیه ما به خانواده‌ها این است در این فرصت یک ماه به مدارس مراجعه کنند و بررسی از وضعیت تحصیلی فرزندان خود داشته باشند که اگر عقب‌ماندگی دارند با برگزاری کلاس‌های تقویتی جبران کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: همچنین خانواده‌ها این است در این فرصت یک ماهه از مسافرت‌های طولانی و وقت‌گیر پرهیز کنند تا در امتحانات آمادگی کامل داشته باشند.

نظری در پایان گفت: امسال سال سوم دبیرستان نداریم امتحان برای دانش‌آموزانی بزرگسال و یا سال گذشته مردود شدند به‌صورت محدود امتحانات برگزار می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :